شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | پیش بینی فال تاروت براساس ماه تولد

در خبر زیر فال تاروت پنج شنبه 21 دی 1402 را میخوانید.

فال تاروت روزانه | پیش بینی فال تاروت براساس ماه تولد

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یک نوع فال برای پیش گویی سرنوشت است. فال تاروت بیشتر در اروپا رواج داشته است. فال تاروت انواع مختلفی دارد. فال تاروت براساس نوعی بازی تاروت انجام می شود. در ادامه فال تاروت پنج شنبه 21 دی 1402 را میخوانید. 

 

فروردین

کارت تاروت: هفت جام

همه چیز بر وفق مرادتان پیش می رود. می بینید؟ به یک چشم بر هم زدن همه چیز تغییر می کند و رو به بهبود می رود. این همان خبری است که شما نیاز داشتید بشنوید.

شما همیشه امید داشتید که اوضاع بهتر شود، اما نور انتهای تونل هرگز نمی‌ تابید. اکنون این نور اینجاست تا به سمت شما بتابد. شما می توانید آن را ببینید، و این به این معنی است که همه چیز رو به جلو پیش می رود!

 

اردیبهشت

کارت تاروت: پادشاه جام (وارونه)

بس است! ممکن است فکر کنید که باید همیشه در مرکز توجه قرار بگیرید، اما مواقعی وجود دارد که نادیده گرفته می شوید و به حاشیه می روید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا دیگر نمی توانید تعریف و تمجیدهایی را که می خواهید، بشنوید. کیهان در حال آزمودن صبر شماست.

ممکن است درسی برای یادگیری وجود داشته باشد. دلیلش هر چه که باشد، امروز به فکر دیگران باشید، نه فقط خودتان.

 

خرداد

کارت تاروت: دو چوبدست

برای بدترین ها برنامه ریزی کنید، و به بهترین ها امیدوار باشید. شما نمی خواهید اتفاق بدی برای کسی بیافتد، به همین دلیل است که در حال حاضر همه اقدامات احتیاطی را انجام می دهید.

اگر بدترین سناریو را پیش بینی کنید، دیگر غافلگیر نخواهید شد. بدین ترتیب، در صورت بروز مشکلات، رسیدگی به آن ها برایتان بسیار آسان تر خواهد بود، و این کاملا هوشمندانه است.

 

تیر

کارت تاروت: هشت شمشیر

اگر کاری انجام داده اید که مایه افتخارتان نیست، شاید بهتر باشد اشتباه خود را بپذیرید و خود را پاک و منزه کنید. پنهان شدن پشت دروغ سخت است. اکثر دروغ ها بالاخره آشکار می شوند و در آن صورت، جبران سخت است.

اما اگر آنچه را که باید، بگویید و حقیقت را فاش کنید، ممکن است یک بار دیگر به شما اعتماد کنند. آنچه را که باید پذیرفته شود، بپذیرید و سپس با عواقب آن مقابله کنید.

 

مرداد

کارت تاروت: پادشاه شمشیر

آیا رئیس یا همکار شما با عصبانیت با شما رفتار می کند؟ او ممکن است با اتفاقاتی فراتر از آنچه شما در حال حاضر می دانید، دست و پنجه نرم کند.

برخورد با فردی که به راحتی از کوره در می رود یا خونسردی خود را از دست می دهد، استرس زاست.

خود مراقبتی لازم است، و اگر فکر می کنید به کمی فضا نیاز دارید و باید از مشکل فاصله بگیرید، در مورد آن صحبت کنید و آن را درخواست کنید.

فال تاروت

شهریور

کارت تاروت: ملکه

شما با توجه به تمام تجربیات خود به سرعت رشد کرده اید. سال گذشته یک چرخه رشد بزرگ برای شما بوده است.

امسال بالاخره می توانید به سطح جدیدی در زندگی خود بروید. لازم نیست خیلی تلاش کنید یا وانمود کنید که کسی هستید که نیستید.

فقط باید مهربان و همدل باشید. وقتی با اطرافیان و حتی غریبه هایی که شما را به خوبی نمی شناسند مهربان باشید، اتفاقات شگفت انگیزی رخ می دهد.

 

مهر

کارت تاروت: ملکه سکه

اگر هنوز کسب‌ و کار خود را راه‌ اندازی نکرده‌ اید، این کارت تاروت نشان‌ دهنده آن است که آنچه برای راه اندازی کسب و کارتان لازم است، در اختیار دارید.

شما می خواهید روی رفتار ملایم تر کار کنید. می خواهید خونسردتر و آرام تر باشید. اجازه ندهید چیزهای کوچک شما را عصبانی کنند. هرچه کمتر واکنش نشان دهید، بهتر است.

 

آبان 

 

کارت تاروت: یک شمشیر

لازم نیست همه چیز در زندگی شما تا ابد باقی بماند. وقتی می خواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید و به سطح بعدی بروید، نیاز است به خیلی از چیزهایی که قبلا در زندگی تان بوده است، «نه» بگویید.

ممکن است نیاز باشد به معاشرت با برخی از دوستان یا انجام فعالیت هایی که دیگر برای شما مناسب نیستند، نه بگویید.

وقتی وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوید، همیشه هوشمندانه است که در اولویت های خود تجدید نظر کنید. امروز ممکن است زمانی باشد که تصمیم بگیرید به کاری که انجام می دهید نگاه کنید و از خود بپرسید «چرا؟!»

 

آذر

کارت تاروت: شش شمشیر (وارونه)

خیلی گیج کننده است! ممکن است متوجه نشوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است یا چرا با وجود اینکه تا حد ممکن صبور هستید، اما هیچ چیز رو به بهبودی نمی رود.

شما مدت هاست که فکر می کنید هر لحظه ممکن است خونسردی خود را از دست بدهید، اما باز هم  یک جایی، به نحوی همیشه راهی برای برقراری ارتباط مجدد با مرکز آرامش درون خود پیدا می کنید. و این برای شما خیلی خوب است.

 

دی

کارت تاروت: شوالیه سکه

شما از آن دسته افرادی هستید که به موفقیت دست می یابید. مردم می بینند که شما هیچ کس اینگونه مثل شما کار نمی کند. شما در کار خود جدی و دقیق هستید. شما واقعا به کارتان اهمیت می دهید!

همه این ویژگی های باورنکردنی به یک چیز منتهی می شود و آن این است که شما را به جاهای خوبی می رسانند.

ممکن است زمان ببرد، اما شما در حال انجام کارهایی هستید که باید انجام دهید تا به جایی که می خواهید برسید.

 

بهمن

کارت تاروت: هفت چوبدست

چه کسی دنبال عشق است؟ اخیرا ترجیح می دهید روی چیزهای ملموس زندگی تمرکز کنید. مثلا بیشتر از قبل پول می خواهید! زیرا پول، قابل پیش بینی تر از رابطه عاشقانه است!

اگرچه این امر ممکن است از نظر دیگران سردی و بی احساسی شما باشد، اما شما نسبت به راضی کردن دیگران بی‌علاقه هستید.

شما می دانید چه می خواهید و به چه چیزی نیاز دارید، و این بی احساسی نیست. به هیچ وجه!

 

اسفند

کارت تاروت: ملکه سکه (وارونه)

مراقب یک خائن باشید! شما دوستی در اطراف خود دارید که به هر قیمتی می خواهد راه خودش را برود و هیچ چیز جلودارش نیست!

او در پشت ردای دوستی و رفاقت پنهان شده است، اما نیت او ناپاک و خودخواهانه است.

شما ممکن است در حال حاضر به وضوح متوجه این موضوع نشوید، زیرا به نسبت به دیگران شک و تردید ندارید. اما چشم هایتان را باز کنید! خودخواهی مثل روز روشن است!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied