شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت | فال تاروت دوشنبه 25 دی 1402

فال تاروت فردا دوشنه 25 دی 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت | فال تاروت دوشنبه 25 دی 1402

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یک نوع پیش گویی سرنوشت است. فال تاروت بیشتر در اروپا رواج داشته است. فال تاروت انواع مختلفی دارد. فال تاروت براساس نوعی بازی تاروت انجام می شود. در ادامه فال تاروت دوشنبه 25 دی 1402 را میخوانید. 

 

فروردین

کارت تاروت: پادشاه سکه

بدون فشار تصمیم بگیرید، رویاهای بزرگ داشته باشید و سخاوتمند باشید.

حرکات خود را با اقتدار انجام دهید و به اعمال خود اعتماد کنید، بدون اینکه منتظر تایید دیگران باشید. به زودی، یکی پس از دیگری برکت وارد زندگی تان خواهد شد.

اگر بتوانید این نوع اعتماد به نفس را در درون خود احساس کنید و آن را به حالت طبیعی خود تبدیل کنید، حمایتی را که می خواهید جذب خواهید کرد.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: قدرت

نیروی اولیه خود را با شهود و شفقت متعادل کنید. از دیگرانی که در این شرایط قدرت دارند، همین را بخواهید و انتظار داشته باشید.

اگر خودتان هنوز نتوانسته اید با استانداردهای بالاتر زندگی کنید، نمی توانید آن ها را به چالش بکشید تا همین کار را انجام دهند.

با الگو قرار دادن صداقت، دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. عزت نفس شما تا حدی افزایش می یابد که در تلاش های خود موفق شوید.

 

خرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر

اکنون لحظه آزمایش و امتحان است. مایل به انجام تلاش های دقیقی باشید که در حال حاضر خواسته شده است. با تمام وجود، با حسن نیت و امیدواری تلاش کنید.

به این ترتیب، از مشاجره و انتقاد جلوگیری خواهید کرد، بر نیروهای منفی پیروز خواهید شد و بر شیاطین شک و مقاومت غلبه خواهید کرد.

در مورد چالش های خود هیجان زده باشید؛ مطمئن باشید که آنچه را که برای بهبود وضعیت لازم است، در اختیار دارید. اگر تکالیف درونی خود را انجام دهید، شرایط بیرونی برای شما بهتر خواهد شد.

 

تیر

کارت تاروت: نوباوه چوبدست

شما عامل نوآوری و تغییر هستید. خود را به عنوان یک مامور مخفی برای منافع بیشتر در نظر بگیرید.

در زمان مناسب، دیگران متوجه نقش شما در تبدیل کردن تفرقه به وحدت خواهند شد. با این حال، در حال حاضر از شما خواسته می شود که بی سر و صدا در حاشیه باشید و تماشا کنید.

 

مرداد

کارت تاروت: نه شمشیر

به خود اجازه دهید با خوش بینی به آینده نگاه کنید. اکنون می تواند زمانی برای کاهش ضرر و زیان شما باشد.

اگر چنین است، تشخیص دهید که چقدر زمان و انرژی را فدای راهی کرده اید که برای شما مناسب نیست.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، این زمان از زندگی خود را به یک نقطه عطف تبدیل خواهید کرد.

این ممکن است فرصتی برای بهبودی باشد، زیرا بار سنگینی را که بر دوش تان سنگینی می کند، زمین خواهید گذاشت.

 

شهریور

کارت تاروت: ماه

ماه نشان دهنده پتانسیل، قدرت الهی و هدایت، صلح، احساسات، چرخه های زندگی و رشد است. کارت ماه معمولا نمایانگر شهود و دید دوم است. وقتی کارت ماه را دریافت می کنید، به این معنی است که شما برای چیزی فراخوانده شده اید.

از قدرت شهودی خود برای احساس کردن مسیر خود استفاده کنید. در مواقع عدم اطمینان و سردرگمی، به عنوان مثال در روابط از دست رفته، به ماه نگاه کنید تا شهود خود را پیدا کنید.

کارت ماه نماد توهم نیز، هست. این کارت نماینده ضمیر ناخودآگاه ما و خود عاطفی در حال تغییر ماست.

ماه همچنین منبع فریب و هذیان یا خودفریبی است. به عنوان مثال، ممکن است ناخودآگاه خود را فریب دهید، اما باور داشته باشید که چیزی حقیقت دارد. به عبارت دیگر، شما خود را با باور یک دروغ گول می زنید.

سعی کنید در مورد انگیزه ها و خواسته های خود با خود صادق باشید. این به شما این امکان را می دهد که بهتر بفهمید چه کاری انجام می دهید و چرا آن را انجام می دهید.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: شش سکه

شما در موقعیتی هستید که اگر بخواهید، می توانید سخاوتمند باشید. شما باید دائما قصد و نیت خود را بررسی کنید تا در ازای سخاوتمندی خود، چیزی انتظار نداشته باشید.

حتی یک دقیقه هم از این که به کسی لطفی کرده اید، احساس غرور نکنید.

در حقیقت، کاری که شما انجام می دهید بازپرداخت یک بدهی قدیمی به کسانی است که به عنوان مربی در زندگی شما به شما خدمت کرده اند.

 

آبان

کارت تاروت: شش شمشیر

از ترکیبی از مهارت فنی و شهود برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. اگر برنامه بازی مشخص شده است، قدم بعدی شما می تواند متعهد شدن به تغییراتی باشد که منجر به بهبودی می شوند.

بر تمایل به حواس پرتی غلبه کنید. شما زمان لازم برای تایید گرفتن را ندارید. هنگامی که اقدامی را آغاز کنید، دیگران به خاطر تفکر روشن و واکنش های سریع شما سپاسگزار خواهند بود.

این یک موهبت ویژه است که بتوانید در زمان‌ هایی که به سرعت در حال تغییر هستید و شرایط غیرقابل پیش‌ بینی است، رو به جلو حرکت کنید، و خونسردی و زمان‌ بندی خود را حفظ نمایید.

 

آذر

کارت تاروت: نوباوه جام

مواظب باشید که مبادا شما را مانند یک احمق بازی دهند. اطمینان حاصل کنید که آنچه مورد نیاز است را درک کرده اید و با وفاداری به این موقعیت کمک کنید.

به افراد اطراف خود به عنوان تجسم خداوند نگاه کنید و سعی کنید نیازهای هر یک را برآورده سازید.

نگران نتیجه نباشید؛ بعدا خواهید فهمید که چرا باید در این موقعیت قرار می گرفتید.

 

دی

کارت تاروت: پادشاه جام

اکنون زمان درخشش و شناساندن دستاوردهایتان است. این کار نه تنها باعث خوشحالی خیلی ها می شود، بلکه دیگران از شما الهام می گیرند تا مانند شما هدف و انگیزه داشته باشند.

شما یک نوع رهبری مهم را بر عهده خواهید داشت که با اطمینانی قوی، به همه کمک می کنید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

متقاعد کننده ترین چیز در مورد شما نمونه رفتار سخاوتمندانه ای است که از خود نشان می دهید؛ این رفتار، بسیار قدرتمندتر از موعظه است.

 

بهمن

کارت تاروت: شش شمشیر

شش شمشیر یک علامت فرخنده است که نشان‌ دهنده یک مرحله تعیین‌ کننده‌ می باید؛ به این معنی که پس از مدتی سختی، اوضاع دوباره شروع به بهتر شدن می‌ کند.

مهم نیست چه نوع شرایط سختی باشد، در انتهای آن تونل نوری وجود دارد. شخصی که در این کارت قرار دارد تصمیم می گیرد با وجود تمام اضطراب و فشارهای اطرافش، به زندگی خود ادامه دهد.

این کارت به نوعی اشاره به یک تمدید دارد. چرخه ای به پایان رسیده است و احساسات آن نیز، پاک می شوند. اکنون زمانی برای شروع دوباره، جایگزینی الگوهای قدیمی با جدید برای آینده است.

در واقع نشان می دهد که همه چیز را رها کرده‌ اید و اکنون احساس سبک‌ تر شدن، آزادتر شدن و آگاه‌ تر بودن دارید؛ همسو با بالاترین پتانسیل تان.

 

اسفند

کارت تاروت: عشاق

یا دو واقعیت بالقوه را ادغام کنید یا یکی از آن ها را رها کنید. مایل به مصالحه باشید، سپس به تعهداتی که در نهایت می دهید پایبند بمانید.

به شهود خود در کنار عقل منطقی خود اعتماد کنید و هنگامی که نوبت به انتخاب کردن رسید، این کار را با اطمینان انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی