شمانیوز
شما نیوز

ناصر حجازی | رکورد ناصر حجازی

پس از سالها رکورد ناصر حجازی شکست | چه کسی رکورد تاریخی اسطوره ایران را جابه جا کرد ؟

سعید عزت اللهی ستاره تیم می پس از سالها رکورد ناصر حجازی را شکست.

پس از سالها رکورد ناصر حجازی شکست | چه کسی رکورد تاریخی اسطوره ایران را جابه جا کرد ؟

به گزارش شمانیوز :ناصر حجازی دروازه بان تاریخی تیم استقلال بود. ناصر حجازی در انتخاب برترین‌های قرن بیستم، دومین دروازه‌بان برتر قرن قاره آسیا و چهل و یکمین دروازه‌بان شایسته جهان معرفی شده بود. ناصر حجازی جز اسطوره های برتر فوتبال ایران بود . ناصر حجازی  افتخارات زیادی دریافت کرده بود. ناصر حجازی سال‌های طولانی جزو ده بازیکن باسابقه فوتبال ایران بود اما حالا این رکورد توسط ستاره تیم ملی جا به جا شده است. 

ناصر حجازی

ستاره تیم ملی به رکورد ناصر حجازی رسی

سعید عزت اللهی در بازی با هنگ کنگ برای شصت و دومین بار پیراهن تیم ملی ایران را برتن کرد تا آمار بازی‌های ملی خود را به اسطوره دروازه‌بانی فوتبال ایران، ناصر حجازی برساند. 

 حجازی که در دهه ۱۳۵۰ قهرمانی جام ملت‌ها و حضور در جام جهانی را با پیراهن ایران تجربه کرد، برای سال‌های طولانی جزو ده بازیکن باسابقه فوتبال ایران بود اما حالا همراه با عزت اللهی در جایگاه سی و یکم قرار دارد.

عزت اللهی که در ۲۶ سالگی به این رکورد رسیده، شانس این را دارد در فاصله باقی مانده تا جام ملت‌های ۲۰۲۷ به رکورد صد بازی ملی هم برسد و در باشگاه سه رقمی فوتبال ملی ایران قرار بگیرد.

در تیم فعلی ایران علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، کریم انصاریفرد و احسان حاج صفی بالاتر از او حضور دارند که البته همگی از نظر سنی هم بیشتر از او هستند.

در صورت صعود ایران تا فینال جام ملته‌ای آسیا، سعید شانس این را خواهد داشت تا به جمع سی بازیکن باسابقه فوتبال ایران اضافه شود.

منبع : همشهری 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied