شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس| کریم باقری

کریم باقری به پرسپولیس برمی‌گردد؟| دستیار ایرانی اوسمار چه کسی است

در حالی که سرمربی جدید تیم پرسپولیس خواهان دستیار ایرانی است؛ اما کریم باقری حاضر به بازگشت نیست.

کریم باقری به پرسپولیس برمی‌گردد؟| دستیار ایرانی اوسمار چه کسی است

به گزارش شمانیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا کادرفنی تیم خود را تقویت کنند و در این زمینه رایزنی‌ها با گزینه‌های داخلی در حال انجام است. بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، این مربی برزیلی درخواست استخدام یک دستیار ایرانی را برای تیم پرسپولیس داشته و همچنین گفته می‌شود برای سمت مربی دروازه‌بانان هم ویرا به دنبال استخدام یک جانشین برزیلی برای وسلی ننکا است که رایزنی‌ها در این‌باره در حال انجام است.

حسین عبدی و وحید هاشمیان از جمله مربیان داخلی بودند که نام‌شان به عنوان گزینه مربیگری در پرسپولیس به میان آمد. با وجود رایزنی‌های انجام شده از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس، عبدی و هاشمیان به درخواست مدیران این باشگاه پاسخ منفی داده‌اند تا همچنان تلاش‌ها برای استخدام مربی داخلی ادامه داشته باشد. علیرضا امامی‌فر، سومین گزینه حضور در کادرفنی پرسپولیس بود که با وجود مذاکرات انجام شده، او هم به درخواست پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی داد و نپذیرفت تا در قامت مربی پرسپولیس و دستیار اوسمار ویرا مشغول به فعالیت شود.

جدایی پرماجرای کریم از پرسپولیس

کریم باقری، گزینه محبوب و موردپسند هواداران پرسپولیس است که بعد از جدایی او در ابتدای فصل، حواشی پرشماری پیرامون چرایی جدایی‌اش به‌وجود آمد. باقری در ویژه برنامه «جام ملت‌های آسیا با پژمان جمشیدی» نسبت به عدم حضورش در کادرفنی پرسپولیس واکنش نشان داد و مدعی شد که پیشنهادی برای تمدید قراردادش از سوی مدیریت باشگاه ارائه نشده و همین مسئله سبب شده تا او نتواند در تیم پرسپولیس ادامه فعالیت داشته باشد. البته باقری توضیح داد که مسائل غیرفوتبالی هم در دوری از فوتبال دخیل است اما مهم‌ترین مسئله عدم درخواست مدیریت باشگاه برای همکاری دوباره با پرسپولیسی‌ها است.

باقری میلی به بازگشت ندارد

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال استخدام دستیار داخلی برای اوسمار ویرا هستند که بازگشت کریم باقری در مقطع کنونی می‌توانست دغدغه انتخاب مربی داخلی را به پایان برساند اما در این میان گفته می‌شود که باقری با مدیریت فعلی حاضر به همکاری نیست؛ به‌طوری‌که به‌واسطه حواشی پیش‌آمده در ابتدای فصل، باقری تمایلی به حضور دوباره در پرسپولیس با مدیریت رضا درویش ندارد و همین مسئله باعث شده تا بیش از پیش پروژه انتخاب دستیار ایرانی برای اوسمار ویرا پیچیده شود.

معمای انتخاب دستیار ایرانی

پرسپولیسی‌ها اگر بخواهند تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم، دستیار ایرانی اوسمار ویرا را انتخاب کنند، فرصت زیادی را ندارند و باید دید با توجه به پاسخ منفی حسین عبدی، وحید هاشمیان، علیرضا امامی‌فر و البته عدم تمایل کریم باقری برای همکاری دوباره با سرخ‌پوشان، چه کسی در قامت مربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد و به عنوان دستیار اول اوسمار ویرا فعالیت می‌کند. در حال حاضر، سیدجلال حسینی به همراه مهرداد خانبان و محمد عسگری دستیاران ایرانی ویرا هستند و تلاش‌ها برای استخدام دستیار اول ایرانی برای این مربی برزیلی ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied