شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی فوتبال ایران

حاشیه‌های جالب فوتبال ایران و سوریه | کدام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیراهن‌شان را به تماشاگران عرب دادند؟

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان دیدار ایران و سوریه در ضربات پنالتی تصمیم گرفتند پیراهن خود را به هواداران حاضر در ورزشگاه بدهند.

حاشیه‌های جالب فوتبال ایران و سوریه | کدام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیراهن‌شان را به تماشاگران عرب دادند؟

به گزارش شما‌نیوز، تیم ملی فوتبال ایران  اگرچه به سختی اما توانست سوریه را شکست دهد. در این بازی تیم ملی فوتبال ایران توانست با ضربات پنالتی از سد سوریه بگذرد. در پایان این بازی اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نیز صحنه های زیبایی را به جا گذاشتند.

بیشتر بازیکنان تیم ملی ایران پس از پایان دیدار نفسگیر ایران و سوریه در ضربات پنالتی تصمیم گرفتند پیراهن خود را به هواداران حاضر در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه بدهند که در این بین تماشاگران سوری هم بی‌نصیب نماندند و صاحب لباس یکی از مهاجمان ایران شدند.

B2C43337-1FAF-40A1-BF04-4F0165E543F9

رضا اسدی مهاجم تیم ملی ایران که در جام ملت‌های آسیا فقط یک بار به عنوان بازیکن تعویضی در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم امارات به میدان رفت و از دقیقه 87 وارد زمین شد، پس از مسابقه مرحله حذفی برابر سوریه، لباس خود را به یکی از هواداران این تیم داد.

بازیکن بلندقامت سپاهان که فرصت بازی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل سوریه را به دست نیاورد و برای سومین مسابقه در این رقابت‌ها به طور کامل نیمکت‌نشین بود، پس از برتری تیم ایران به سمت جایگاه هواداران رفت و لباس خود را به یکی از هواداران سوری داد.

مهدی قایدی، دیگر ستاره تیم ملی، هم در همان قسمت لباس خود را به هواداران داد که یکی از آنها نصیب طرفداران ایران و یکی دیگر به تماشاگران عرب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied