شمانیوز
شما نیوز

فوتبال ایران| استقلال

تمرینات دو بازیکن خوش استیل و تنومند استقلال| نقش بازیکنان خارجی استقلال در موفقیت ‌های این تیم

دو بازیکن خوش استیل و تنومند استقلال تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند برای تیم خود مثمرثمر باشند.

تمرینات دو بازیکن خوش استیل و تنومند استقلال| نقش بازیکنان خارجی استقلال در موفقیت ‌های این تیم

به گزارش شمانیوز، تیم استقلال نیز در غیاب بازیکنان ملی پوش خود در حال تمرین است . تمرینات تیم استقلال در حالی انجام می شود که برخی از ستارگان تیم خود از جمله یامگا را در اختیار ندارد. در روزهایی که هواداران استقلال از جذب نشدن بازیکنان مد نظر جواد نکونام ناراحت هستند و واکنش‌های مختلفی به این مسئله داشتند، ستاره‌های خارجی تیم استقلال با جدیت در تمرینات حاضر می‌شوند و به دنبال درخشش در ترکیب تیم خود هستند.

رافائل سیلوا که به تازگی به جمع آبی‌ها اضافه شده و به نوعی تنها خرید نیم فصل استقلال محسوب می‌شود در تمرینات این تیم با انگیزه زیاد حضور یافته و خودش را برای ادامه مسابقات آماده می‌کند. سیلوا که نیم‌فصل اول بدون تیم بود و مدت زیادی به صورت اختصاصی تمرین کرد، حالا زیر نظر کادرفنی برای آمادگی هرچه بهتر تلاش می‌کند.

همچنین گوستاوو بلانکو دیگر بازیکن خارجی استقلال با انگیزه زیاد برای ادامه درخشش در ترکیب تیمش تلاش می‌کند. او که اخیرا چهره خود را نیز تغییر داده در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و حالا برای ادامه درخشش آماده می‌شود.

دو بازیکن خوش استیل و تنومند استقلال در روزهایی که جواد نکونام از جذب نشدن نفرات مورد نظرش شاکی است، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند برای تیم خود مثمرثمر باشند. بی‌شک آنها می‌توانند نقش زیادی در موفقیت‌های استقلال ایفا کنند و جزو نفراتی هستند که کادرفنی نیز حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied