شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه 15 بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد به علت برودت هوا برای یکشنبه 15 بهمن 140 می پردازیم.

تعطیلی مدارس  | جزییات تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه 15 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :به علت بارش برف ، برودت هوا و تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان خراسان رضوی احتمال دارد  تعطیلی مدارس در این استان برای روز یکشنبه 15  بهمن 1402 تمدید شود.تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد برای یکشنبه منتشر نشده است. اگر آموزش و پروش تصمیم به تعطیلی مدارس بگیرد ، کلاس ها در بستر برنامه شاد برگذار خواهد شد.  در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی برای یکشنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان مشهد برای یکشنبه 15 بهمن را میخوانید.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس خراسان رضوی

به علت بارش برف در مشهد و خرسان رضوی و تعطیلی برخی ازمدارس این  استان تااین لحظه هیچ گونه خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی برای یکشنبه 15 بهمن  منتشر نشده است و مدارس این استان دایر است.هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش  درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. 

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس خراسان رضوی

شب‌های خراسان رضوی سردتر می‌شود.آهنگرزاده، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی:بارش باران و برف در نواحی سردسیر این استان که با وزش باد همراه است، شبهای بسیار سردی را برای خراسان رضوی به ارمغان می‌آورد.

بارشهای باران طی ساعات آینده از نواحی غربی خراسان رضوی آغاز می شود که انتظار می رود ابتدا بارشها به شکل رگبار باران با احتمال آبگرفتگی و سیلاب در مناطق غربی استان رخ دهد.

بارشها تا عصر شنبه در استان به صورت باران و اغلب بارش برف در اکثر مناطق و نواحی سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت که طی این مدت کاهش دید به دلیل تشکیل مه در استان، لغزندگی معابر و محورها پیش بینی می شود.

 وزش باد شدید همراه با احتمال بروز خسارت برای عصر امروز، امشب و فردا (شنبه) در استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

بیشترین شدت بارشها از امروز تا فردا صبح در خراسان رضوی رخ می دهد، شدت بارشها از فردا عصر کاسته می شود و روند کاهش دما تا روز یکشنبه صبح در استان ادامه دارد.

 انتظار داریم در مناطق سردسیر و کوهستانی حداقل دمای شبانه برای شنبه شب به ۱۰ درجه زیر صفر و در مشهد به ۶ درجه زیر صفر برسد، به این ترتیب خراسان رضوی شنبه، شب بسیار سردی را تجربه خواهد کرد.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

 بارش برف زمستانی هوای مشهد را پاک کرد. بارش برف زمستانی روز گذشته سبب شد کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۴۲ در شرایط پاک قرار گیرد. همچنین کیفیت لحظه‌ای با شاخص ۲۶ در شرایط پاک است.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه الهیه و ساختمان با عدد شاخص ۶۰ در وضعیت قابل‌قبول گزارش شده است.

دمای حال حاضر منفی یک درجه سانتی‌گراد و آسمان ابری و مه‌آلود است.

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

هنوز پیامی مبنی بر خبر تعطیلی مدارس مشهد دریافت نشده است. 

اخبار تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی امشب در همین خبر اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس

فعالیت آموزشی برخی مدارس خراسان رضوی روز یکشنبه غیرحضوری شد. 

 حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

 به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان های طرقبه شاندیز و کدکن در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

مهد های کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش وتوانبخشی مناطق و شهرستان های یاد شده تعطیل می باشد.

 

تکمیلی شش درباره تعطیلی مدارس

 مدارس چند شهر خراسان رضوی، غیرحضوری شد.محمدزاده گنج،رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به لغزندگی سطح معابر گفت:

فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان قوچان در تمامی مقاطع فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در نوبت صبح و عصر، مدارس ابتدایی شهرستان های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر و همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان های طرقبه شاندیز و کدکن در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

مهد های کودک،پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش وتوانبخشی مناطق و شهرستان های یاد شده تعطیل می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    فردا تعطیله

  • ناشناس

    فردا تعطیلیم یا نه؟

  • ناشناس

    فردا مشهد تعطیله ؟

  • ناشناس

    اههه فردا باید بریمممم

تبلیغات متنی