شمانیوز
شما نیوز

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشاغل «آموزگاری- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش‌ و ‌پرورش سال ۱۴۰۳ خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش شما نیوز، وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این وزارتخانه خبر داد. سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشاغل «آموزگاری- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش‌ و ‌پرورش سال ۱۴۰۳ خبر داد.آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری 18 اسفند و برای مشاغل دبیری اردیبهشت ماه برگزار می شود.

برای مشاهده اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام مشاغل «آموزگاری- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش‌ و ‌پرورش سال ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید.

اصلاحات منابع و مواد آزمون، جدول توزیع امتیازات آزمون در بخش امتحان کتبی و ارزیابی تکمیلی، جداول سنجش و ارزیابی شایستگی‌های مرحله ارزیابی تکمیلی و رشته‌های تحصیلی مجاز برای دبیری آمادگی دفاعی را می‌توانید در دفترچه مذکور ببینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied