شمانیوز
شما نیوز

پاستا

طرز تهیه پاستا با سس ریحان و مرغ

درست کردن یک پاستای بینظیر ایتالیایی آموزش این غذای خوشمزه را از دست ندهید.

طرز تهیه پاستا با سس ریحان و مرغ

به گزارش شمانیوز: پاستا ها یکی از خوشمزه ترین غذا های بین المللی هستند که ریشه ایتالیایی دارند و بیشتر با مرغ یا گوشت چرخ کرده تهیه می شوند و این بار قرار است از یک سس ریحان با گوجه فرنگی برای تهیه این پاستا استفاده کنید. شما می توانید از هر پاستای فرمی که دوست دارید برای پخت این پاستا استفاده کنید و برای نهار یا شام یک غذای عالی و راحت داشته باشید. پاستا با سس ریحان را می توانید با مرغ خرد شده یا مرغ ریش شده نیز تهیه کنید که بهتر است از سینه مرغ را خرد کنید و با مواد تفت دهید.

مواد لازم

سینه مرغ ۱ عدد
گوجه فرنگی ۵ عدد
پاستا ۱/۲ بسته
ریحان تازه ۱ دسته
روغن زیتون ۲  ق غذا خوری
پنیر پارمسان به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، پاپریکا به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی مرغ

ابتدا باید مرغ را مزه دار کنید برای این کار سینه مرغ را بدون استخوان کنید و به صورت مکعبی ریز خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید و به آن ادویه های گفته شده را به همراه ۱ ق غذا خوری روغن زیتون و ریحان ساطوری شده ۱ پیمانه شده اضافه کنید و هم بزنید.

 

مرحله دوم: تفت دادن گوجه

در ادامه گوجه فرنگی را بشورید و از وسط نصف کنید و داخل میکسر بریزید و پوره کنید و یا می توانید با کمک رنده ریز کنید و داخل تابه بریزید و کمی تفت دهید و ۱ پیمانه ریحان ساطوری شده اضافه کنید و برای ۱۵ دقیقه روی حرارت قرار دهید تا سس غلیظ شود.

 

مرحله سوم: پخت مرغ

داخل همان تابه کیم روغن زیتون بریزید و مرغ های طعم دار شده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ مرغ ها تغییر و بعداز ۵ دقیقه سس گوجه مرحله قبل را به مرغ ها اضافه کنید و همزمان داخل یک قابلمه دیگر آب بریزید و کمی روغن و نمک بریزید و بعد از جوش آمدن پاستای دلخواه خود را اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه پاستا با سس ریحان

در ادامه باید پاستا پخته شده را آبکش کنید و به سس تهیه شده اضافه کنید و برای ۵ دقیقه با مواد تفت دهید و در انتها کمی پنیر پارمزان بریزید و داخل بشقاب سرو بریزید و برای تزیین از کمی ریحان و پنیر پارمسان استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied