شمانیوز
شما نیوز

بارش برف

مردم به طالقان نروند / بارش برف سنگین در طالقان

رییس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد.

مردم به طالقان نروند / بارش برف سنگین در طالقان
به گزارش شما نیوز، رییس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد. سرهنگ پیمان کرمی افزود: اکنون از تونل یک تا کندوان شاهد بارش برف هستیم که سبب لغزندگی سطح این محورها شده است.: این تصمیم درپی بارش برف و کاهش دما در شهرستان طالقان اتخاذ شد .

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند. کرمی همچنین از وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبرداد و گفت: ترافیک در آزادراه کرج -قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.

رییس پلیس راه البرز اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است ؛ رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

 

کرمی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در راههای استان مستقر شده است

فرماندار طالقان استان البرز از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی این شهرستان امروز سه شنبه ۱۷ بهمن خبرداد و اعلام کرد: کلاس های درس در مقاطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر در طالقان آغاز می شود.

علی مهدوی افزود: این تصمیم درپی بارش برف و کاهش دما در شهرستان طالقان اتخاذ شد .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied