شمانیوز
شما نیوز

فلور نظری | عکس جدید فلور نظری

تصویر جدید فلور نظری جنجالی شد | خانم بازیگر چه به روز خودش آورده !

عکسی جدید از فلور نظری بازیگر ایرانی که دچار تغییراتی شده است را در زیر مشاهده خواهید کرد.

تصویر جدید فلور نظری جنجالی شد | خانم بازیگر چه به روز خودش آورده !

به گزارش شمانیوز :تصویری جدید از فلور نظری در فضای مجازی منتشر شده است این تصویر جدید فلور   نظری با واکنش های زیادی از طرف کابران مواجه شده است . فلور نظری بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. فلور نظری با سریال خانه به دوش مشهور و محبوب شد. درادامه عکس جدید فلور نظری را مشاهده میکنید.

فلور نظری

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه را هم دارد.سال ۱۳۷۵ در ۲۸ سالگی با مجموعه «فریاد بی صدا» به کارگردانی داریوش جهانگیری وارد قاب تلویزیون شد سپس سال ۷۹ با فیلم «شور عشق» به سینما راه یافت.سال ۱۳۸۱ وقتی ۳۴ ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش راجا زن عموی سیتا دیده شد سپس سال ۸۳ با سریال «خانه به دوش» به شهرت رسید.

خواهرش خانم دکتر «فریبا نظری» با حجابی متفاوت ریاست یکی از بخش های بنیاد شهید و جانبازان را برعهده دارد و استاد دانشگاه می باشد.

فریبا نظری: ظاهر متفاوت ما برای خیلی ها سوال برانگیز است و من همیشه در جواب گفته ام خواهرم فلور از من مومن تر است، دیندار بودن به ظاهر نیست و دین اساسا در ظاهر خلاصه نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied