شمانیوز
شما نیوز

وام یارانه

واریز وام یارانه ۲۰ میلیون تومان به دهک‎‌های 1 تا 5 آغاز شد| بدون ضامن و با سود کم وام فوری دولت بگیر

در این گزارش به بررسی دریافت وام یارانه پرداختیم.

 واریز وام یارانه ۲۰ میلیون تومان به دهک‎‌های 1 تا 5 آغاز شد| بدون ضامن و با سود کم وام فوری دولت بگیر

به گزارش شمانیوز: وام یارانه وامی است که با کارت یارانه به شخص تعلق میگیرد. دریافت وام یارانه شرایط آسانی دارد در ادامه به جزئیات دریافت وام یارانه پرداختیم. 

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت به عملکرد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار اشاره نمود.

وی گفت: این طرح از سال گذشته اجرا و به استان‌ها نیز سهمیه داده شده است. برخی از استان‌ها از سهمیه خود استفاده کردند و برخی دیگر همچنان برای استفاده از سهمیه ظرفیت دارند.

او در خصوص نیاز به ضامن در صورت اخذ وام، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که در دهک‌های یک تا پنج هستند و ضامن نداشته باشند، دولت ضامن آن‌ها می‌شود.

خزعلی گفت: مبلغ تسهیلات تا سقف یک صد میلیون تومان است. وی عنوان کرد: افراد باید به مدیرکل بانوان استان خود مراجعه کنند تا اسامی برای صندوق ضمانت زنان ارسال شود.

وام با کارت یارانه 20 میلیون تومانی دولت در طرح عید تا عید

طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان از امروز آغاز شد.

مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام فوری اعتباری در طرح فروش مذکور در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می‌توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.وام با کارت یارانه میلیاردی بانک صادرات به این افراد

بانک صادرات ایران هم اکنون با 2 طرح سنا و سپاس سپهر نسبت به پرداخت وام فوری تا سقف 10/000/000/000 ریال ( یک میلیارد تومان ) وام و تسهیلات پرداخت می کند.

طرح وام سنا بانک صادرات ایران، سپرده‌ای کوتاه‌مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد از این بانک تسهیلات بگیرند.

تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح سنا ، حداقل 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان )و حداکثر سه میلیارد ریال ( 300 میلیون تومان )در نظر گرفته شده و با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات کارکنان خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام با کارت یارانه 300 میلیونی بانک صادرات با شرایط عالی

وام و تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح سنا با هدف پاسخگویی به نیازهای خرد هموطنان پرداخت می‌شود.

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب طرح سنا در بانک صادرات ایران می‌توانند با سپرده‌گذاری، حداقل 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریالی از تسهیلات طرح سنا بهره‌مند شوند.

مدت سپرده‌گذاری در طرح سنا از 2 تا 10 ماه است.

دوره بازپرداخت وام و تسهیلات طرح سنا 18 تا 60 ماهه است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب کسب و کار می‌توانند برای دریافت تسهیلات تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات ویژه این طرح در قالب «سنای ویژه کسب و کار» با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه، حداکثر 200درصد میانگین معدل موجودی خود را با نرخ 15 تا 23 درصد می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مبلغ تسهیلات این طرح 100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت3 تا 18 ماه (ماهانه- یکجا سررسید) در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا 100 میلیون ریال است. حساب‌های طرح سنا، قابل وکالتی شدن برای انجام معاملات در بورس کالا است.

متقاضیان تسهیلات و ضامنین نباید درای وام و تعهدات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول و همچنین چک برگشتی باشند.

بر اساس طرح وام دهی سپاس سپهر بانک صادرات ایران ٬ متقاضیان می‌توانند به میزان سه برابر معدل موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

همچنین بر اساس این طرح امکان دریافت وام ارزان قیمت قرض الحسنه به میزان دو برابر معدل حساب تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با نرخ‌ سود ۴ درصدی فراهم شده است.

کسب امتیاز در این طرح به صورت روزشمار بوده و مشتری امکان واریز، برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را از این حساب خواهند داشت. همچنین ب روی این حساب کارت بانکی هم صادر می شود.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ویژه طرح وام سپاس سپهر بانک صادرات ایران، در قالب سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، یک میلیون ریال (100/000 تومان ) و حداقل میانگین معدل موجودی جهت استفاده از این طرح ۱۰۰ میلیون ریال ( 10/000/000 تومان ) است.

متقاضیان تسهیلات می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه با حداقل ۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۳۶ ماهه، تا سقف سه میلیارد ریال (300/000/000 تومان ) با کارمزد ۴ درصدی از این طرح استفاده کنند. همچنین شرایط دریافت تسهیلات مرابحه با نرخ سود ۴ درصدی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال ( 1/000/000/000 تومان ) با حداقل ۲ ماه و حداکثر ۱۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۱۲ ماهه فراهم است.

وام گیرنده و ضامن ها نباید دارای چک برگشتی و وام سررسید گذشته معوق و یا مشکوک الوصول در شبکه بانکی کشور باشند

وام فوری طرح آفتاب بانک سینا و ضرایب طرح

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در قالب وام فوری، وام نقدی و … قرار می‌گیرند، شامل ضریب تسهیلات می‌شود. به‌زبان ساده متقاضی وام طرح آفتاب بانک سینا، طبق جدولی که با عنوان ضرایب طرح آفتاب در سایت بانک سینا آمده، درصدی از اصل پولی که پیش بانک سپرده‌گذاری کرده را دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به متقاضی پرداخت می‌شود که حداقل یک ماه و نهایتا ۱۲ ماه مبلغی را سپرده‌گذاری می‌کند و بین ۱۳.۱ تا تقریبا ۹۵ درصد از اصل پول را به‌عنوان تسهیلات دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به‌عنوان مثال به متقاضی که قصد دریافت سقف تسهیلات (۳۰۰ میلیون تومان) را فقط یک ماه بعد از سپرده‌گذاری دارد، به‌شرطی پرداخت می‌شود، که مبلغ میانگین سپرده یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان باشد. تازه اگر متقاضی موقع دریافت وام به‌جای گزینه بازپرداخت شش‌ماهه روی گزینه بازپرداخت یکساله دست بگذارد، آنوقت مبلغ میانگین سپرده باید به دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون برسد.

وام طرح آفتاب بانک سینا با همه این حرف‌ها زمانی منطقی‌تر جلوه پیدا می‌کند که اولا متقاضی به‌جای سپرده‌گذاری یک ماهه، سراغ سپرده‌گذاری ۱۲ ماه برود و در کمترین زمان ممکن یعنی دو سال برای بازپرداخت اقساط دست به کار شود.

وام طرح آفتاب بانک سینا در این حالت به‌شکلی است که اگر متقاضی خواستار دریافت سقف تسهیلات باشد و مشکلی با بازپرداخت دوساله نداشته باشد، به ۳۱۶ میلون تومان به‌عنوان مبلغ میانگین سپرده‌گذاری احتیاج دارد. فراموش نکنید که اگر متقاضی به‌جای بازپرداخت دوساله، سراغ بازپرداخت سه‌ساله یا چهارساله برود، مبلغ میانگین سپرده به‌ترتیب به حدود ۴۴۰ و ۵۵۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

اقساط وام فوری طرح آفتاب بانک سینا

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در شبکه بانکی از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، سودی ندارد. رقابت جدیدی که بانک‌ها بابت تقلیل رقم کارمزد هم به‌وجود آوردند باعث شده وام طرح آفتاب بانک سینا بدون کارمزد هم باشد.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا طبق مدت بازپرداختی که خود متقاضی آن را انتخاب می‌کند، بالا و پایین می‌شود و بحث مبلغی که خود متقاضی خواستار دریافت آن است، نکته مهم بعدی به‌حساب می‌آید.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا به‌عنوان مثال برای متقاضی که کمترین مدت بازپرداخت (شش‌ماهه) را انتخاب می‌کند و خواستار سقف تسهیلات (۳۰۰ میلیون) است، به‌ماهی ۶۰ میلیون تومان می‌رسد. قدعدتا متقاضی که در این حالت به‌جای بازپرداخت شش‌ماهه، بازپرداخت یکساله را انتخاب می‌کند، باید ماهی ۲۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان (در مجموع ۳۰۰ میلیون) به بانک سینا برگرداند.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا در حالتی که متقاضی سقف تسهیلات را بعد از ۱۲ ماه سپرده‌گذاری تقاضا و موقع دریافت وام گزینه بازپرداخت ۲۴ ماهه را انتخاب می‌کند، به ماهی ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان تبدیل می‌شود.

بانک‌هایی که مشابه سینا وام فوری می‌دهند

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیونی فقط مختص بانک سینا نیست. همین الان بانک ملی، آینده، توسعه تعاون، پارسیان و بقیه بانک‌های کشور مجوز پرداخت این وام را دارند. اردیبهشت امسال سقف پرداخت وام تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک‌ها از ۲۰۰ به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و سازوکار پرداخت تسهیلات در آن‌ها تاحدودی مشابه چیزی است که در بانک سینا مشاهده می‌کنیم.

وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه بانک ملی که آذر امسال سروصدای زیادی به‌پا کرد، در سریع‌ترین شکل ممکن به کسی تعلق می‌گیرد که برای یک ماه ۷۵۰ میلیون تومان را نزد بانک سپرده‌گذاری کند. مهلت بازپرداخت اقساط در این حالت شش‌ماه است و دقیقا مثل بانک سینا بحث اقساط ۶۰ میلیونی در ماه مطرح است.

جزییات وام فوری طرح آفتاب بانک سینا

مدت سپرده‌گذاری

 

مدت بازپرداخت

 

مبلغ میانگین سپرده

 

اقساط ماهانه

 

یک ماه

 

شش ماه

 

یک میلیارد و 271 میلیون و 186 هزار تومان

 

60 میلیون تومان

 

یک ماه

 

12 ماه

 

دو میلیارد و 290 میلیون و 76 هزار تومان

 

27 میلیون و 272 هزار و 727 تومان

 

سه‌ ماه

 

شش ماه

 

417 میلیون و 246 هزار تومان

 

60 میلیون تومان

 

سه ماه

 

12 ماه

 

750 میلیون تومان

 

27 میلیون و 272 هزار و 727 تومان

 

سه ماه

 

24 ماه

 

یک میلیارد و 357 میلیون و 466 هزار تومان

 

13 میلیون و 636 هزار و 364 تومان

 

شش ماه

 

شش ماه

 

203 میلیون و 804 هزار تومان

 

60 میلیون تومان

 

شش ماه

 

12 ماه

 

366 میلیون و 300 هزار تومان

27 میلیون و 272 هزار و 727 تومان

 

شش ماه

 

24 ماه

 

662 میلیون و 251 هزار تومان

 

13 میلیون و 636 هزار و 364 تومان

 

شش ماه

 

36 ماه

 

923 میلیون و 77 هزار تومان

 

9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان

 

9 ماهه

 

24 ماه

 

431 میلیون و 654 هزار تومان

 

13 میلیون و 636 هزار و 364 تومان

 

9 ماهه

 

36 ماه

 

601 میلیون و 202 هزار تومان

 

9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان

 

9 ماهه

 

48 ماه

 

750 میلیون تومان

 

شش میلیون و 818 هزار و 182 تومان

 

12 ماه

 

24 ماه

 

316 میلیون و 123 هزار تومان

 

13 میلیون و 636 هزار و 364 تومان

 

12 ماه

 

36 ماه

 

440 میلیون و 528 هزار تومان

 

9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان

 

12 ماه

 

48 ماه

 

550 میلیون و 458 هزار تومان

شش میلیون و 818 هزار و 182 تومان

منبع: بانک اول

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied