شمانیوز
شما نیوز

رحیم نوروزی | گذر عمر رحیم نوروزی

سرنوشت عجیب فرخ پس از باران | رحیم نوروزی صد سال پیر شده

در خبر زیر عکسی از گذر عمر رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال پس از باران را مشاهده خواهید کرد.

سرنوشت عجیب  فرخ پس از باران | رحیم نوروزی صد سال پیر شده

به گزارش شمانیوز :رحیم نوروزی کار بازیگری از تئاتر شروع کرده است.رحیم نوروزی تجربه سه زندگی مشترک ناموفق دارد. رحیم نوروزی را اکثر افراد با نقش فرخ گلاب دره ای در سریال پس از باران میشناسند. رحیم نوروزی بیشتر در نقش های منفی حضور پیدا کرده است. در ادامه عکسی از گذر عمر رحیم نوروزی را مشاهده میکنید.

رحیم نوروزی

 

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد ۷ مرداد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته مرمت بناهای تاریخی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی (تئاتر) می باشد که شهرت اش از سریال «پس از باران» شروع شد.

 

ازدواج اول و دخترش

رحیم نوروزی اولین بار با خانم هایده حسین زاده (بازیگر) ازدواج کرد اما این زندگی با وجود به دنیا آمدن یک فرزند دختر بنام «پناه» در نهایت به طلاق ختم شد.

خانم حسین زاده در سریال پس از باران نقش زری یکی از خدمتکاران خانه ارباب سالاری رو بازی کرد که دلیل پذیرفتن این نقش رو هم صرفاً دور نبودن از همسرشون اعلام کردند.

 

ازدواج دوم و طلاق

آقای بازیگر برای دومین با با خانم «آسیه ضیایی» بازیگر و نویسنده ازدواج کرد، این زوج در سال ۱۳۹۴ در سریال «آسمان من» کنار هم بازی کردند.

زندگی مشترک این زوج با ۱۴ سال اختلاف سن، چند سال بیشتر دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

آسیه ضیایی متولد ۱۳۶۰ در رشت ، بازیگر و نویسنده می باشد، او فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی در دانشگاه هنر است که بعد از جدایی از ایران مهاجرت کرد و حالا ساکن لس آنجلس آمریکا می باشد.

 

ازدواج سوم و طلاق

رحیم نوروزی برای سومین بار با خانم «صالحه زهره وند» ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

خانم زهره وند در مورد جدایی شان می گوید؛ به هر حال تفکرات و رویکردهای انسان‌ ها نسبت به موضوعات، به‌ ویژه وقتی اختلاف سنی مشهودی با هم دارند، بیشتر به چشم می‌ آید و شاید یکی از دلایلش همین باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    من بازی ایشون رو خیلی دوسدارم

  • ناشناس

    مجردی بهترین گزینه رسیدن به آرامش است