شمانیوز
شما نیوز

پارسا پیروزفر

پارسا پیروز فر ازدواج کرد | رونمایی پارسا پیروز فر از همسر خارجی اش

پارسا پیروزفر بازیگر خوب و خوش چهره ایرانی از همسر خارجی و زیبا یش رونمایی کرد درادامه مشاهده خواهید کرد.

پارسا پیروز فر ازدواج کرد | رونمایی پارسا پیروز فر از همسر خارجی اش

به گزارش شمانیوز: پارسا پیروزفر بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، مترجم، نمایشنامه‌ نویس و نقاش ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود. پارسا پیروزفر  دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری در آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان است.

 

پارسا پیروزفر

مهاجرت پارسا پیروزفر به کانادا

براساس اخبار منتشر شده محل اقامت دائم پارسا پیروزفر کانادا است و اجراهای مختلفی را هم دراین کشور و هم در لس آنجلس بر روی صحنه برده است.

شایعه فرزندی هما روستا

در سال 1394 در مراسم خاکسپاری هما روستا همسر حمید سمندریان شایعه ای درباره این موضوع که پارسا پیروزفر فرزند این زوج هنری می باشد منتشر شده که این خبر با توجه به تفاوت فامیلی آنها تکذیب شد.

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر

پارسا پیروزفر در سن 12 سالگی شروع به نوشتن داستان کرد و علاقه خود را به گرافیک و نقاشی از همان زمان نشان داد. او بعد از دریافت دیپلم ریاضی تحصیلات خود را با رشته نقاشی در دانشگاه ادامه داد.

صدا پیشگی

یکی از علایق پارسا پیروزفر صدا پیشگی بوده که استعداد خود در فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته با نریشن خوانی او برای نابینایان نشان داده است.

بازیگری

پارسا پیروزفر بازیگری خود را با تئاتر دانشگاه شروع کرده و اولین نقش خود را با فیلم ابراهیم به دست آورد. شروع فعالیت حرفه ای او با فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied