شمانیوز
شما نیوز

مسعود شجاعی

سرمربی جدید هوادار معرفی شد| جزییات حضور سرمربی جدید را بخوانید

باشگاه هوادار؛ مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

سرمربی جدید هوادار معرفی شد| جزییات حضور سرمربی جدید را بخوانید

به گزارش شمانیوز، مسعود شجاعی که سابقه بازی در جام جهانی و در برابر تیم ملی آنگولا را دارد همانند دیگر بازیکنان فوتبال آبادانی کشور از تکنیک خوبی برخوردار است. مسعود شجاعی فوتبال را به صورت حرفه‌ای با باشگاه صنعت نفت آبادان آغاز کرد. مسعود شجاعی پس از صنعت نفت آبادان به تیم سایپا پیوست و  سه فصل خوب را در این تیم پشت سر گذاشت.

شجاعی پس از جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان به تیم الظفره پیوست. در آن هنگام رسول خطیبی دیگر بازیکن ایرانی این تیم بود.

شجاعی دو سال پس از این که در الشارجه بازی کرد با چند پیشنهاد اروپایی از ایتالیا و بوندس‌لیگا مواجه شد اما در نهایت در تاریخ ۴ تیرماه ۱۳۸۷ قراردادی سه ساله با تیم اوساسونای اسپانیا بست. پیش از شجاعی نکونام به عنوان اولین بازیکن ایرانی شاغل در لالیگا به این تیم پیوسته بود.

 باشگاه هوادار پس از استعفای محمود فکری پیش از پایان فصل برای سرمربی جدید خود دست به کار شد تا اینکه یکشنبه ۳ دی ماه مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

هرچند شجاعی در چند بازی آخر نیم فصل اول به دلیل نداشتن کارت مربیگری نتوانست روی نیمکت بنشیند اما اکنون کارت مربیگری او صادر شده است و مشکلی برای همراهی بنفش پوشان تیم ملی ندارد. بر همین اساس باشگاه هوادار امروز رسماً از مسعود شجاعی به عنوان سرمربی این تیم رونمایی کرد.

مسعود شجاعی تا معرفی رسمی او حدود دو ماه فاصله بود و در این مدت در نیم فصل اول به یک تساوی و یک پیروزی رسید و پس از تعطیلات لیگ با تیمش به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.

شجاعی در سه بازی قبلی از روی سکو هوادار را هدایت می‌کرد و حالا با دریافت مدرک B آسیا در روزهای گذشته و ثبت نام در کلاس A مشکلی بابت نشستن روی نیمکت ندارد. قرارداد مسعود شجاعی به مدت یک فصل و نیم است.

دستیاران مسعود شجاعی در تیم فوتبال هوادار حمید عبداللهی، محمود شجاعی، مهرداد طهماسبی، اشپیتیم آرفی، یاگو (مربی بدنساز)، کاظم کرامتی (مربی گلر) و حمیدرضا ظهرابی (آنالیزور) خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied