شمانیوز
شما نیوز

هیوندای اکسنت| معرفی هیوندای اکسنت

رونمایی از خودرو هیوندای اکسنت وارداتی | امکانات باور نکردنی هیواندای اکسنت را ببینید + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو هیوندای اکسنت پرداخته ایم.

رونمایی از خودرو هیوندای اکسنت وارداتی | امکانات باور نکردنی هیواندای اکسنت را ببینید + فیلم

به گزارش شمانیوز :هیوندای اکسنت یک خودروی کوچک و اقتصادی است که توسط شرکت هیوندای تولید می‌شود.هیوندای اکسنت در بازار جهانی با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود.هیواندای اکسنت در دسته‌بندی خودروهای سوب‌کامپکت قرار می‌گیرد و به عنوان یک خودرو پرفروش در برخی از بازارها شناخته می‌شود. هیوندای اکسنت با طراحی ساده و کارآمد، از تجهیزات مورد نیاز برای یک خودرو روزمره بهره‌برداری برخوردار است. در ادامه به بررسی خودرو هیوندای اکسنت می پردازیم. 

امکانات و آپشن های اکسنت وارداتی

نسخه وارداتی اکسنت به امکاناتی نظیر دو ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، مولتی مدیای ۸ اینچی، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، سیستم تهویه دستی، پخش از طریق بلوتوث و USB، سانروف، سنسور نور و اتولایت و سنسور پایش فشار تایرها یا TPMS مجهز است.

هیوندای اکسنت

مشخصات فنی هیوندای اکسنت

تنها قسمتی از اکسنت که بین نسخه های قدیمی و نسخه وارداتی جدید مشترک است موتور و پیشرانه می باشد که تغییری نکرده و شاهد بکارگیری همان موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان تولیدی ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر برای مدل ۲۰۲۳ این خودرو هستیم.

در بخش انتقال قدرت اما گیربکس AT شش سرعته جایگزین ۴ سرعته شده تا علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت، شتابگیری خودرو بهتر شود و استهلاک موتور نیز کاهش یابد.

هیوندای اکسنت

قیمت تمام شده و بازار هیوندای اکسنت

اکسنت ۲۰۲۳ برای فردی که از سامانه یکپارچه این خودرو را خریداری کرده ۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون تمام می شود. به طور کلی می توان خاطر نشان کرد که اکسنت در بین خودروهای وارداتی قیمت به نسبت قابل قبولی دارد. خریداران این خودرو از سامانه وارداتی ها پس از تحویل اکسنت ها بلافاصله آن را برای فروش آماده کردند و محدوده قیمتی ۲ میلیارد و ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان را برایش در نظر گرفتند.

نام خودرو قیمت تمام شده قیمت بازار
هیوندای اکسنت ۲۰۲۳ ۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰

۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع : اسب بخار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied