شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس مشهد شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است ؟

در خبرزیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد برای روزشنبه 28 بهمن 1402 به علت آلودگی هوا یا برودت هوا میپردازیم.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس مشهد شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است ؟

به گزارش شمانیوز :بر اساس گفته‌های سازمان هواشناسی و همچنین وضعیت جوی استان خراسان رضوی و مشهد امکان تعطیلی مدارس برای روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ موجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی و مشهد برای روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی

با وجود پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره برودت هوا و بارش  و همچنین وضعیت جوی استان خراسان رضوی تا این لحظه هیچ اطلاعیه‌ای درباره تعطیلی مدارس این استان در روز شنبه ۲۸ بهمن به دست ما نرسیده است. به محض صادر شدن اطلاعیه جدید درباره تعطیلی روز شنبه این خبر به روز رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

مهدی اله‌پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

کیفیت هوای کلانشهر مشهد برای امروز، بیست و ششم بهمن ماه ۱۴۰۲ در شرایط آلوده برای تنفس افراد حساس و کودکان قرار دارد.

میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۰۴ نشان‌دهنده قرار داشتن هوا در شرایط «ناسالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۰۲ از هوای آلوده و شرایط «ناسالم» نشان دارد.

هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم است و شاخص کیفیت هوا در سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای این کلانشهر در شرایط ناسالم برای تنفس گروه‌های حساس گزارش شده است.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

 رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات در ارتباط با وضعیت هوای فردا جمعه 27 بهمن 1402 به وجود سامانه بارشی قوی در نیمه غربی و شمالی کشور اشاره کرده و هشدار داده است که در روزهای پنجشنبه تا شنبه، شرایط جوی در بیشتر نواحی کوهستانی برای انجام فعالیت های کوهستانی مانند کوهنوردی، دره نوردی، اسکی و طبیعت گردی به شدت مخاطره آمیز خواهد بود.

این خبر تکمیل میشود....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    کاش تعطیلی بشه

تبلیغات متنی