شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه 28 بهمن

با توجه به برودت هوا پیش بینی میشود فرداشنبه 28 بهم 1402مدارس استان خراسان رضوی و مشهد تعطیل شود.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه 28  بهمن

به گزارش شمانیوز :به علت برودت هوا و کاهش دما احتمال تعطیلی مدارس برای استان خراسان رضوی و مشهد در روز شنبه 28 بهمن 1402 به قوت خود باقی است. در خبر زیر به جزییات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی و مشهد برای روزشنبه 28 بهمن خواهیم پرداخت.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

باتوجه به سرمای شدید و صحبت های کارشناس هواشناسی تا به این لحظه خبری از تعطیل مدارس استان خراسان رضوی نیست . هر لحظه که جدیدترین اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی و مشهد منتشر شود در این خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند. 

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات در ارتباط با وضعیت هوای فردا جمعه 27 بهمن 1402 به وجود سامانه بارشی قوی در نیمه غربی و شمالی کشور اشاره کرده و هشدار داده است که در روزهای پنجشنبه تا شنبه، شرایط جوی در بیشتر نواحی کوهستانی برای انجام فعالیت های کوهستانی مانند کوهنوردی، دره نوردی، اسکی و طبیعت گردی به شدت مخاطره آمیز خواهد بود.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

«زهرا آهنگرزاده»  با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی افزود: روند کاهش دما از امروز در این استان آغاز شده و تا روز سه‌شنبه هفته آینده ادامه دارد، از یکشنبه آینده خراسان رضوی روزهای سردی را سپری خواهد کرد.

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس 

مدارس استان خراسان رضوی فردا شنبه ۲۸ بهمن دایر است و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied