شمانیوز
شما نیوز

امیر مهدی ژوله | شفا گرفتن امیر مهدی ژوله

ویدیو | صحبت های قابل تامل امیر مهدی ژوله درباره شفا گرفتنش

امیر مهدی ژوله صحبت های جالبی درباره شفا گرفتنش از امام رضا انجام داده است.

ویدیو | صحبت های قابل تامل امیر مهدی ژوله درباره شفا گرفتنش

به گزارش شمانیوز :ویدیویی درباره شفا گرفتن امیر مهدی ژوله منتشر شده. امیر مهدی ژوله در این ویدیو در رابطه با شفا گرفتن و ارادتش به امام رضا صحبت‌های ارائه داده است.امیر مهدی ژوله کمدین و نویسنده مشهور ایرانی است که تجربه روزنامه نگاری را نیز دارد. امیر مهدی ژوله با برنامه خندوانه به اوج شهرت و محبوبیت رسید در ادامه ویدیوی جالب و قابل تامل امیر مهدی ژوله را مشاهده می‌کنید.

 

بیوگرافی امیر مهدی ژوله

امیرمهدی ژوله (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۸) فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و کمدین ایرانی است. وی از نویسندگان سریال‌های طنز تلویزیونی است.

او فعالیتش را از نویسندگی مطبوعاتی آغاز کرد و سپس وارد نویسندگی سینما و تلویزیون شد. پس از آن با استندآپ کمدی محبوبیتش یافت و به عنوان بازیگر به عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی وارد شد.

شروع فعالیت ژوله با نویسندگی مطبوعات بود. ژوله در سال ۸۰ به هفته‌نامه «تماشاگران» رفت، سپس ستون‌هایی را با مضمون طنز ورزشی در مطبوعاتی چون «جهان فوتبال»، «ایران ورزشی» و در نهایت هفته‌نامه «چلچراغ» به نگارش درآورد.

یادداشت‌های «کودک فهیم» جزو پرطرفدارترین ستون‌های هفته‌نامه چلچلراغ بود که از نگاه یک بچه به روایات فوتبال از جمله جام جهانی می‌پرداخت. ۴۰ یادداشت اول کودک فهیم به صورت کتاب منتشر شد که به چاپ چهارم هم رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied