شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه | فال ابجد جمعه 4 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد جمعه 4 اسفند 1402 را بخوانید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد جمعه 4 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های رایج برای پیشگویی و طالع بینی است که از دیرباز در ایران و سایر کشورهای فارسی زبان رواج داشته است.در فال ابجد ، از حروف عبری برای پیش‌بینی آینده و پاسخ به سوالات مختلف استفاده می‌شود. برای گرفتن فال ابجد، ابتدا باید نیت خود را در نظر بگیرید و سپس با استفاده از حروف الفبا، کلمه‌ای را به صورت تصادفی انتخاب کنید. تعبیر فال ابجد بر اساس حروف و ترکیب آنها انجام می‌شود و هر حرف معنای خاص خود را دارد. در ادامه فال ابجد جمعه 4 اسفند 1402 را بخوانید. 

 

 

متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: طالعت خوب نیست: با بدگویی کردن پشت دیگران خودتان را به دردسر های خیلی زیادی خواهید انداخت وطالعتان را به رنگ تیره و تار درخواهید آورد،، بهتر است؛ دست از کارهای ناشایست خود بردارید تا به دردسر های خیلی زیادی در زندگیتان مواجه نشوید. اهداف خود را فراموش نکنید و یادتان باشد فرصت خوبی برای رسیدن به آنها دارید. امروز با اراده پیش بروید و از سختی های مسیر نترسید. مادیات و معنویات باید در کنار یکدیگر باشند نه یکی فدای دیگری. برای خودتان گل بخرید. حواستان به خودتان باشد تا دیگران حواسشان به شما جمع بشود.

 

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: آینده خوبی دارید: در آینده راهی سفری خواهید شد که برایتان موفقیت و سربلندی را به وجود می آورد و شما را به هدف هایتان می رساند،، به زودی صاحب ملک یا املاک خواهید شد که موفقیت و سربلندی را در شما به وجود می آورد،، بهتر است؛ بیشتر مراقب خود در زندگی باشید تا مشکلی در زندگی برایتان ایجاد نشود. فکر می کنید برای انجام کاری دیگر دیر شده و شما زمان را از دست داده اید، اشتباه می کنید شما هنوز فرصت دارید. دلتنگ کسی هستید، دلتنگی از دلخوری تان کم می کند اما حواستان به خواسته هایتان باشد. راه افراط و تفریط را پیمودن عاقلانه نیست، معتدل باشید و میانه روی را پیشه کنید.

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: طالعت نیک است: اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد، و تنی سالم و تندرست خواهید داشت به زودی خبرهای خوشحال کننده از طرف شخصی به گوشتان میرسد،، که موفقیت را در شما به وجود می آورد با توکل به خداوند شما به خواسته‌های خود خواهید رسید. اگر بخواهید فقط دنیا و مادیات را در نظر بگیرید ضرر خواهید کرد. در انتخاب دوست حواستان را جمع کنید و با هر کسی دست دوستی ندهید. یک مسئله کاری یا مالی با سرعت پیش خواهد رفت. یک موقعیت خوب برای سرمایه گذاری پیدا می کنید. برای گفتن حرف دلتان بهتر است فعلا صبر کنید.

 

 متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: قصد ونیتت خوب است: لطف خداوند در زندگی شامل حالتان می شود شما به سربلندی دست پیدا میکنید، و موفقیت را در خود به وجود خواهید آورد،، اگر مقصودی دارید به زودی به مقصودتان خواهید رسید و شادی را در زندگی تان به وجود می آورد، بهتر است در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا خداوند به شما کمک های بسیاری کند. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. این روزها اضطراب کلافه تان کرده، یک تلفن از اضطرابتان کم می کند. برای رسیدن به خواسته تان حرفی نزنید که بعدا پشیمان شوید. در یک معامله سودی خواهید کرد که بیش از توقعتان است. به جای دائم گله کردن قدر داشته هایتان را بدانید.

 

متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است: اگر هدفی در سر خود دارید به زودی به هدف هایتان خواهید رسید و سربلندی و موفقیت را در خود به وجود خواهید آورد،، باید بیشتر مراقب سلامتی خود در زندگی باشید تا مشکلی در شما به وجود نیاید،، در خورد و خوراک هایتان رعایت داشته باشید تا بتوانید تنی سالم و تندرست داشته باشید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید. یک دوست قدمی سراغتان را می گیرد. خبری از راه دور می شنوید که خوشحالتان می کند. رفتار شخصی به خنده تان می اندازد و حواستان را از فشاری که روی شانه هایتان است پرت می کند. اختلافتان با دوستی را با صحبت کردن از بین ببرید، او هم منتظر شماست.

 

متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: طالعت خوب است: به زودی گشایشی در زندگی شما رخ می دهد که گره از کارتان باز خواهد شد ،،طالعتان با شما یار است بهتر است؛ نگرانی به دل خود راه ندهید از شر بدخواهان در امان خواهید ماند و مشکلات زندگی تان تک تک برطرف خواهد شد،، بهتر است در امورات کاری و پولی مراقبه سرمایه تان باشید. از معاشرت با افراد جدید هراس دارید، در حالی که آشنا شدن با افراد متعدد می توانید موقعیت های خوبی برایتان ایجاد کند. شیوه خود را تغییر دهید و با روی خوش به استقبال دوستان جدید بروید. فعالیت تازه ای به شما پیشنهاد می شود که باید تمام شرایط را بررسی کنید و بی دلیل آن را نپذیرید

فال ابجد

 متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: طالعت روشن است: به زودی خبرهای خوشحال کننده به گوشتان خواهد رسید،، شما به موفقیت دست پیدا می کنید گره از کار تان باز می‌شود و زندگیتان سروسامان می گیرد بهتر است؛ ناراحتی به دل خود راه ندهید به زودی به خواسته‌های خود خواهید رسید. در مورد رابطه عاطفی تان اول حرف را بسنجید و بعد به زبان بیاورید، بعدا پشیمانی سودی ندارد و ممکن است راه بازگشتی هم وجود نداشته باشد. نقشه هایی در سر دارید که برای پیاده کردنشان نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین بی گدار به آب نزنید. منتظر مهمانی ناخوانده باشید، او با خودش برای شما شادی می آورد.

 

متولدین آبان

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: طالعت خوب است: به زودی از طرف شخصی کمک های پولی و مالی به شما خواهد رسید،، که می توانید زندگی تان را سر و سامان بخشید و شادی را در خود به وجود بیاورید،، با توکل به خداوند اگر قصد ازدواجی دارید به زودی ازدواج سر خواهد گرفت و شما به آرامش و آسایش در زندگی تان خواهید رسید. اجازه ندهید یک اتفاق کوچک بین شما و کسی که دوستش دارید فاصله بیندازد. کدورت ها را با صحبت کردن از بین ببرید خستگی مفرط جسمی تان برایتان دردسر ساز می شود، هر چه زودتر کمی به خودتان استراحت بدهید و برای خستگی هایتان کاری بکنید. برای پذیرفتن یک دعوت دست دست نکنید.

 

متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت خوب نیست: بهتر است دست از فتنه و فتنه انگیزی های بیهوده بردارید،، سعی کنید؛ سرتان به کار خودتان باشد اگر بخواهید با حرف های دروغین تان اطرافیانتان را گول بزنید به دردسر های خیلی زیادی مواجه خواهید شد،، و مشکلات فراوانی در شما به وجود خواهد آمد. برای خراب کردن عجله نکنید، علیرغم عصبانیت تان حرف را مزه مزه کنید و بعد به زبان بیاورید. از قفسی که برای خودتان ساخته اید، بیرون بیایید. زندگی را زندگی کنید. غمتان را به کاری تبدیل کنید که به درد خودتان و دیگران بخورد. گرهی که در کارتان پیش آمده با حضور شخصی باز می شود.

 

متولدین دی

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است: بهتر است در زندگی غم و اندوه را هرچه زودتر از خود دور کنید به زندگی خوشبین باشید تا اتفاقات خوشایند در شما رخ بدهد،، سعی کنید؛ اگر می خواهید کاری را انجام دهید با بزرگان تان مشورت داشته باشید تا به دردسر های خیلی زیادی مواجه نشوید. از دوستی قدیمی یاد کنید و سراغش را بگیرید. رسیدن یک مدرک یا نامه بسیار خوشحالتان می کند. نذرتان را ادا کنید. خاطراتی را پشت سر می گذارید که گذشتن از آنها برای تان سخت است. اما بهتر است چشمتان به جلو و آینده باشد. خودتان را دست کم نگیرید. شما فرد بسیار خواستنی ای هستید.

 

متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: اگر در زندگی در انتظار خبری هستید به زودی این خبر به گوشتان خواهد رسید ،،و شما را شاد و خوشحال خواهد کرد،، اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ به انجام نرسانید چون برای تان خوشایند دیده نشده است ممکن است شما را به دردسر های خیلی زیادی مواجه کند. برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت می شود، سزاوار است از فرصت پیش آمده استفاده کنید و با همراهی تان دیگران را شاد کنید. با بروز یک اتفاق خوشایند، زندگی دوباره به روی تان لبخند می زند و طراوت و تازگی جایگزین روزمرگی می شود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای آن نشده اید.

 

متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است: بزودی رزق و روزی حلال به دستتان می‌رسد،، بهتر است؛ شکر گزاری نعمت های فراوان خداوند باشید و در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید تا بتوانید به آرامش و آسایش دست پیدا کنید ،و شادی خوشبختی را خیلی زود برای خود به دست بیاورید. با کوشش و تلاش بیشتر می توانید به نیت تان برسید. شما دل صاف و مهربانی دارید و خواهان کمک به دیگران هستید. اما از همین نقطه بارها ضربه خورده اید، چون بعضی ها از مهربانی شما سوء استفاده کرده اند. از گذشته درس بگیرید، اما مهربان بمانید. اجازه ندهید شما را دست کم بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام