شمانیوز
شما نیوز

خودرو KMC JS6 | معرفی خودرو KMC JS6

رونمایی از خودرو KMC JS6 جدیدترین محصول کرمان موتور | خودرو KMC JS6 با امکانات و با ابهت پا به میدان رقابت گذاشت + فیلم

در ویدو زیر به بررسی و معرفی خودرو KMC JS6 خواهیم پرداخت

رونمایی از خودرو KMC JS6  جدیدترین محصول کرمان موتور | خودرو KMC JS6 با امکانات و با ابهت پا به میدان رقابت گذاشت + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودرو KMC JS6 یک کراس اوور کوپه سایز متوسط است که توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه می‌شود.خودرو KMC JS6 در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید به بازار عرضه خواهد شد.

نسخه بنزینی خودرو KMC JS6  از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.نسخه پلاگین هیبرید خودرو KMC JS6 از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی 110 اسب بخاری، مجموعاً 204 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در ادامه بررسی و معرفی بیشتر خودرو KMC JS6  پرداخته ایم 

طراحی بدنه

کی ام سی JS6 به لحاظ طراحی ظاهری، طراحی متفاوت تری را نسبت به دیگر محصولات کرمان موتور دارد و از سبک طراحی بروزتری پیروی می کند. در بخش طراحی قسمت جلو از سبک جدید و به روز خودرو ها، بهره می برد. چراغ های روشنایی روز در قسمت بالای چراغ های اصلی قرار گرفته اند و به وسیله نواری مشکی رنگ به یکدیگر متصل شده اند.

برخلاف بسیاری از خودرو های مونتاژی داخل کشور، KMC JS6 جلو پنجره بزرگی ندارد که همین موضوع چهره این خودرو را کمی خاص کرده است. سبک طراحی در نماهای جانبی ساده تر از دیگر نما ها است و اِلمان ویژه ای در بخش طراحی این قسمت ها دیده نمی شود اما به لطف استفاده از فلاپ های مشکی در پایین درب ها و حاشیه شیشه ها، طراحی این بخش ها کمی از سادگی دور شده است. البته نباید تاثیر طراحی رینگ های آلومینیومی کی ام سی JS6 را دست کم گرفت چرا که طراحی خوب آنها کمک شایانی به جلوه این خودرو کرده است.

خودرو KMC JS6

طراحی بخش عقب JS6 بسیار هماهنگ با طراحی بخش جلو این خودرو بوده و این هماهنگی در طراحی بخش سپر های عقب و جلو کاملا مشهود است. چراغ های عقب این خودرو به صورت به هم پیوسته طراحی شده اند که جلوه خوبی را به این خودرو داده اند.از دیگر نکات مهم در طراحی کی ام سی JS6، بهره مندی این خودرو از دو خروجی اگزوز واقعی است که تاثیر به سزایی در طراحی بخش عقب این خودرو داشته و چهره آن را اسپرت تر کرده است.

 

کابین و امکانات

کی ام سی JS6 به لحاظ طراحی داخل کابین، طراحی خوبی را به نمایش می گذارد و با اینکه محصول نسبتا جدیدی به شمار می آید اما رگ و ریشه هایی از طراحی دیگر محصولات خانواده جک، در آن دیده می شود. در بخش رودری ها بیشتر از متریال پلاستیکی استفاده شده اما بهره مندی این بخش از دکوراتیو و طراحی های گرافیکی باعث می شود تا احساس خوبی به بیننده منتقل شود.

در بخش بالای داشبورد شاهد استفاده از متریال نرم استفاده شده و بخش میانی نیز دارای روکش چرم مصنوعی با دوخت رنگی است که کیفیت مناسبی دارند و احساس لوکس بودن را می توان از آنها دریافت کرد. نکته ای که می توان در بخش داشبورد به آن اشاره کرد  طراحی خاص و نحوه قرار گیری دریچه های سیستم تهویه این خودرو است که مانند بسیاری از خودرو های مونتاژی داخل کشور به صورت سرتاسری نیست و دریچه تهویه وسط با دریچه های تهویه سمت شاگرد به صورت مجزا طراحی شده اند و جلوه مناسبی را به این بخش داده اند.

 از دیگر نکات مثبت در طراحی کابین KMC JS6 بهره مندی از نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا است که به صورت یکپارچه با جلو آمپر دیجیتال در آمده است و به طراحی بروز این خودرو کمک شایانی کرده است. غربیلک فرمان کی ام سی JS6 از نوع دی کات بوده و از روی کلید های تعبیه شده بر روی آن می توان به بخش ها  و امکانات مختلفی دسترسی داشت. در بخش کنسول وسط این خودرو از پلاستیک پیانویی استفاده شده که به طراحی لوکس این خودرو کمک کرده است. نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که پنل سیستم تهویه این خودرو به صورت زاویه دار به کنسول وسط متصل شده که در نوع خود طراحی منحصر به فردی است.

در زیر این بخش، دسته دنده این خودرو قابل مشاهده است که از نوع اهرم چرخان بوده و طراحی قابل قبولی دارد و در کمتر خودرویی از این نوع دسته دنده استفاده شده است. صندلی های این کراس اوور به صورت اسپرت طراحی شده و دارای روکش چرم مصنوعی اند که احساس هیجان را به سرنشینان منتقل می کند. همچنین شایان ذکر است که صندلی های ردیف جلو به صورت برقی قابل تنظیم می باشند و صندلی راننده دارای حافظه صندلی است که قابلیت خوبی برای این خودرو به حساب می آید. JS6 با توجه به فاصله محوری ۲۷۲۰ میلی متری خود فضا مناسبی را در بخش عقب خود فراهم کرده و این خودرو امکاناتی نظیر ؛ زیر آرنجی ، جالیوانی ، دریچه سیستم تهویه و… را برای سرنشینان عقب در نظر گرفته است.

خودرو KMC JS6

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه شروع حرکت در سربالایی - رادار نقطه کور
امکانات رفاهی سقف پانورامای برقی - تریم داخلی چرم مصنوعی - صندلی برقی راننده - حافظه صندلی راننده - گرمکن صندلی های جلو - درِ صندوق عقب برقی - تهویه اتوماتیک دو کاناله - رینگ آلومینیومی - فناوری LED چراغ ها - سنسور نور - سنسور باران - پاکسازی هوای کابین - استارت دکمه ای - جلو آمپر دیجیتال - نمایشگر لمسی - دوربین ۳۶۰ درجه - دسته دنده الکتریکی - دنده پشت فرمان - فرمان کمکی برقی - اپل کار پلی - اندروید اتو - شارژر بی سیم تلفن همراه - ترمز پارک برقی - اتوهلد - کروز کنترل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied