شمانیوز
شما نیوز

میثم مطیعی

عکسی دیده نشده از همسر میثم مطیعی مداح حسینه معلی | عمرا اگر این عکس میثم مطیعی را دیده باشید

در سالهای اخیر شاهد حضور مداحان جوان در این حوزه بوده ایم،مداحانی که شعرها و سروده هایی با سبک نو را عرضه کرده اند.یکی از این مداحان جوان که علاوه بر مسائل مذهبی به مسائل سیاسی و اقتصادی جامعه نیز در مداحی های خود پرداخته میثم مطیعی است. در ادامه عکسی منصوب به همسر این مداح معروف منتشر شده است که سایت شما‌نیوز تائید نمی کند.

عکسی دیده نشده از همسر میثم مطیعی مداح حسینه معلی | عمرا اگر  این عکس میثم مطیعی  را دیده باشید

به گزارش شمانیوز؛ میثم مطیعی متولد سال 1363 در تهران، مداح و مدرس دانشگاه است. میثم مطیعی  یکی از مداحان سرشناس اهل بیت است که در اکثر مراسم عزاداری که با حضور رهبر و یا سران نظام بوده به مداحی پرداخته است. همانطور که در قسمت های ابتدایی هم اشاره شد میثم مطیعی علاوه بر مداحی برای اهل بیت درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم نیز پرداخته و به مسئولان کشور انتقادهایی کرده است،به همین دلیل در میان مردم محبوبیت زیادی دارد.این مداح جوان با شعرهای مذهبی و مداحی های تند علیه صهیونست ها و آمریکا و اسرائیل معروف شده است.

میثم مطیعی

میثم مطیعی از شاگردان مرحوم آیت الله شیخ آقا مجتبی تهرانی است. البته این مداح جوان از کودکی علاقه زیادی به مداحی داشته و اولین بار مداحی را در 5 سالگی در هیئت عزاداران هندی های مقیم تهران تجربه کرده است و بعد در مقطع اول دبیرستان در بوشهر جلسات مداحی داشته است. حاج میثم مطیعی در مصاحبه هایش عنوان کرده است که پدربزرگش مرحوم «حاج کریم مطیعی» نیز مداح بوده و خانواده مادری اش به خاطر خوش صدایی نام خانوادگی «اندلیب» را دارند. مطیعی در سال 1389 موفق به پذیرش در دوره دکتری در دانشگاه امام صادق شد و در سال 1394 با موفقیت از رساله دکتری تخصصی خود دفاع کرد. در حال حاضر نیز استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) می باشد.

میثم مطیعی

فرزندان میثم مطیعی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد میثم مطیعی دارای دو فرزند پسر 8 ساله و یک ساله است. اذان و اقامه فرزندش را حاج آقا تهرانی به گوشش خوانده است.

میثم مطیعی

میثم مطیعی داماد کیست

در برخی منابع گفته شده است که میثم مطیعی داماد حاج منصور ارضی می باشد، در مورد صحت این خبر اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied