شمانیوز
شما نیوز

معرفی آریزو 6

رونمایی از آریزو ۶ سدان جدید چری | معرفی آریزو 6با چهره های جذاب و امکانات به روز + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو چری آریزو 6 می پردازیم.

رونمایی از آریزو ۶ سدان جدید چری | معرفی آریزو 6با چهره های جذاب و امکانات به روز + فیلم

 به گزارش شمانیوز :چری آریزو 6 یک سدان لوکس و مدرن از شرکت چری است.چری آریزو 6 که در سال 2018 به دلیل طراحی زیبا، معرفی امکانات رفاهی متنوع و مناسب، به سرعت در بازارهای جهانی محبوبیت پیدا کرد.چری آریزو 6 به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 147 اسب بخار قدرت و گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده است.چری آریزو 6 دارای امکانات رفاهی متنوعی مانند سانروف، صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه خودکار و نمایشگر لمسی را می‌دهد.در خبر زیر به معرفی بیشتر خودرو چری آریزو 6 پرداخته ایم.

طراحی بدنه چری آریزو ۶

آریزو ۶ آخرین زبان طراحی کمپانی چری را دنبال می کند و این باعث می شود که این خودرو به مراتب طراحی بهتری را نسبت به آریزو ۵ داشته باشد. با نگاهی به طراحی این خودرو، المان هایی مشابه با خودروهایی همکلاس مثل «تویوتا کرولا» و «هوندا سیویک» دیده می شود. جلوپنجره این خودرو با طرح جدید X و با زمینه مشکی طراحی شده است و خطی کرومی در وسط آن دیده می شود. چراغ های جلو به صورت ال ای دی و کشیده طراحی شده اند و چراغ روز با طرح L در قسمت بالای کاسه چراغ قرار گرفته است. سپر جلو با طرحی برجسته با رنگ تلفیقی مشکی طراحی شده است و مه شکن ها به صورت خطی افقی در کناره های سپر قرار گرفته اند.

در کنار خودرو خطی برجسته از بالای گلگیر جلو با شیب ملایمی تا بالای چراغ های عقب کشیده شده است. در قسمت رکاب پایین درها خط کرومی دیده می شود که با خط کرومی پایین پنجره ها هماهنگ شده است. در نمای عقب خودرو طراحی هماهنگ با نمای جلو را می بینیم. سپر عقب مثل سپر جلو طرح برجسته ای دارد و چراغ های عقب کشیده طراحی شده اند. خطی کرومی دو چراغ عقب را به هم متصل می کند که در وسط آن نشان چری قرار گرفته است. خروجی های اگزوز دوگانه با طرحی مستطیلی در گوشه ها با حاشیه کرومی قرار گرفته اند. در مجموع، طراحی آریزو ۶ نسبت به دیگر محصولات چینی و دیگر محصولات چری، قوی تر ارزیابی می شود. چری آریزو ۶ از نظر طراحی یک گام رو به جلو برای این کمپانی محسوب می شود، اما به نظر می رسد چری نتوانسته بازخورد مورد انتظار را از این مدل داشته باشد.

چری آریزو ۶ با ۴۷۱۰ میلی متر طول، ۱۸۲۵ میلی متر عرض و ۱۴۹۰ میلی متر ارتفاع در رده سدان های بزرگ تر از آریزو ۵ قرار می گیرد و فاصله محوری در این خودرو ۲۶۷۰ میلی متر است. از نظر ابعاد، این خودرو بسیار مشابه با تویوتا کرولا و هوندا سیویک است.

چری آریزو 6

طراحی داخلی و امکانات آریزو ۶

درون خودرو سبک جدید طراحی چری دیده می شود. ترکیب قطعات در داخل این خودرو به مراتب از خودرویی مثل آریزو ۵ جذاب تر است و چری به خوبی این قسمت را ارتقا داده است. نکته مثبتی که در مورد آریزو ۶ وجود دارد فضای کافی در قسمت جلو و عقب است. صفحه نمایشی در وسط، سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و صفحه نمایش نیمه دیجیتال در جلوآمپر، اطلاعات خودرو و سفر را نمایش می دهد. نسبت به سایر خودروهای چینی چری آریزو ۵ را باید یک سدان پرآپشن دانست. البته این خودرو در نسخه کامل، که در چین به فروش می رسد، امکانات بیش تری دارد.

چری آریزو 6

چری آریزو ۶ که در ایران به فروش می رسد امکانات و آپشن های زیر را دارد:

فرمان کمکی برقی
رینگ های ۱۷ اینچی آلیاژی
شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای
ترمز پارک برقی
اتوهلد
سیستم کنترل پایداری و هرزگردی
حالت رانندگی اسپرت و عادی
دریچه هوای صورت برای سرنشینان عقب
سیستم تهویه دستی الکتریکی و لمسی
تریم داخلی چرم ( صندلی، فرمان، داشبورد )
سنسور باد لاستیک
دوربین ۳۶۰ درجه
استارت دکمه ای
کروزکنترل
آینه های کناری تاشو برقی با گرم کن
نورپردازی کابین
صندلی راننده ۶ جهته دستی
سانروف
سنسور پارک عقب
سنسور نور
سامانه رهیاب ماهواره ای
چراغ روز
نمایشگر ۹ اینچی با حافظه داخلی
بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن های هوشمند
۴ بلندگو و ۲ تیوتر و ۱ ساب ووفر
استارت دکمه ای
روشن شدن خودرو از روی ریموت
نمایشگر پشت آمپر دیجیتال و آنالوگ و…
چری آریزو ۶ ایران چه امکانات و آپشن هایی را دارد؟

فرمان کمکی برقی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، حالت رانندگی اسپرت و عادی، دریچه هوای صورت برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه دستی الکتریکی و لمسی، تریم داخلی چرم ( صندلی، فرمان، داشبورد)، سنسور باد لاستیک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروزکنترل، نورپردازی کابین، صندلی راننده ۶ جهته دستی، سانروف و…

منبع : اسب بخار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied