شمانیوز
شما نیوز

سفره هفت سین | تزئین سفره هفت سین

ایده‌های جدید و منحصر به فرد برای کنسول هفت سین نوروز امسال | با خواندن این مطلب خاص شوید

با نزدیک شدن به عید نوروز همه چیز رنگ و بوی خاصی به خود می گیرد. کوچه ها و خیابان ها پر از فرش های سبز و عناصر هفت سین و سور و سات عید است.

ایده‌های جدید و منحصر به فرد برای کنسول هفت سین نوروز امسال | با خواندن این مطلب خاص شوید

به گزارش شمانیوز : خانم ها و آقایان در خانه مشغول پختن تکونی و شیرینی هستند و بچه ها مشغول انتخاب ماهی قرمز… هوا که بو می دهد. مثل بهار و لبخند در چشمانت چهره ها می درخشند! گفتم ازسفره هفت سین! شاید زیباترین کار در خانه برای عید نوروز پهن کردن سفره هفت سین باشد! ایده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، اما آیا می دانستید تزیین میز هفت نفره روی کنسول ایده بسیار جذابی است و خانه را دلپذیرتر از همیشه می کند؟ در این مقاله می خواهم ایده تزیین سفره هفت سین روی کنسول را به شما بگویم. با من بمان…

وقت آن است که خلاق شوید!

دیگران برای تهیه سفره هفت سین چه می کنند به این امید که دیگران همان را کپی کنند! شما می توانید با دیدن عکس هایی در اینترنت که انواع سلیقه ها را پوشش می دهد ایده بگیرید و با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین هفت سین زندگی خود را انتخاب کنید.

گذشت آن روزها که همه اقلام هفت سین خود را از خیابان می خریدند و همه یک سفره می چیدند. هزینه زیادی ندارد، فقط باید کمی خلاق باشید!

هفت صحنه روی کنسول گوشه خاصی را برای شما ایجاد می کند!

قرار دادن نمادهای سفر هفت سین بر روی کنسول ایده جذابی است زیرا کنسول معمولا در هر جای خانه جلب توجه می کند. به علاوه می توانید به راحتی در کنار هفت سینت بایستید و با عزیزان خود عکس های یادگاری زیبایی بگیرید.

ایده های اصلاح هفت سین روی کنسول.

۱- استفاده از صفحات فلزی نقره و طلا حس زیبایی از اصالت و سنت به سفره هفت سین شما می دهد و آن را براق و چشمگیر می کند.

۲- استفاده از سبک مینیمال در سفره هفت سین، اگر سبک دکوراسیون منزل شما مینیمال باشد، ایده بسیار جذابی است و هارمونی زیبایی ایجاد می کند. ظروف سفالی و سرامیکی ساده و بدون طرح برای این ایده بسیار مناسب هستند.

۳- قرار دادن نمادهای هفت سین در ظروف شیشه ای یکی دیگر از ایده های خوب است که جذابیت زیادی به سفره هفت سین شما روی کنسول می دهد.

۴- استفاده از بشقاب های مسی هفت سین مانند بشقاب های نقره و طلا، نماد اصالت و وقار در منزل شماست و اگر با سبک دکوراسیون منزل و کنسول شما همخوانی داشته باشد، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. .

۵- بشقاب چینی صورتی نیز گزینه جالبی برای خانه هایی است که سبک قدیمی و سنتی دارند و میز هفت نفره را روی کنسول سبک کلاسیک قرار می دهند.

- گل و گیاه طبیعی سفره هفت سین خود را نگه ندارید! قرار دادن گل های طبیعی و سبزی های متنوع روی سفره هفت سین طراوت و نشاط خاصی به میز کنسول و منزل شما می دهد که بسیار دیدنی به نظر می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied