شمانیوز
شما نیوز

با راه اندازی میز خدمت مدیریت سرمایه‌گذاری و تامین مالی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضیان صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی‌‌‌ در قشم

سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضیان صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی‌‌‌ در بخش میز خدمت معاونت اقتصادی این سازمان خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضیان صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی‌‌‌ در قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید مهریار متولی با اعلام این خبر عنوان داشت: هدف از ساماندهی مجدد میز خدمت مدیریت سرمایه گذاری و تامین مالی سازمان، کمک به تسهیل و تسریع در فرآیندهای سرمایه‌گذاری، تکریم متقاضیان و کاهش هزینه‌های اولیه سرمایه‌گذاری در این منطقه است.
وی ضمن اشاره به فرصت های طلایی و گسترده جزیره قشم برای سرمایه گذاری گفت: با توجه به وجود سامانه جامع سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم به آدرس( https://oss.qeshm.ir/oss) ,فرآیند ثبت نام برای هر گونه مجوز فعالیت اقتصادی منحصرا از طریق ورود و بارگذاری اطلاعات متقاضیان در این سامانه امکان پذیر است.
 به گفته متولی، ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به برخی از متقاضیان، به دلیل عدم آشنایی کافی از شیوه‌های درخواست سیستمی برای صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی، هدف راه اندازی میز خدمت با هدف کوتاه کردن مسیر و تسهیل این فرآیند بود.
وی ادامه داد: در ساماندهی مجموعه میز خدمت، از نیروهای متخصص و آشنا به فرآیند سرمایه گذاری و اطلاعیه ها و بخشنامه های مرتبط استفاده شده و متقاضیان می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای، صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی بهره‌مند شوند.
سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در جزیره زیبای قشم، از طراحی بسته‌های متنوع و جذاب سرمایه‌گذاری خبر داد و افزود: این بسته‌های سرمایه گذاری در حال تدوین بوده و تا یک ماه آینده به عنوان پاسخی به نیازمندی های بالقوه جزیره و باهدف تکریم سرمایه‌گذاران و تسهیل و تسریع فرآیندهای جانمایی و واگذاری زمین، از طریق وبسایت رسمی سازمان، به علاقه مندان اعلام عمومی خواهد شد. 
گفتنی است،  سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم می‌توانند جهت دریافت این خدمات به صورت  رایگان به مجموعه میز خدمت این سازمان مستقر در میدان گل‌ها، طبقه همکف ساختمان توسعه مدیریت مراجعه فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied