شمانیوز
شما نیوز

همزمان با انعقاد تفاهمنامه جدید بیمه دی و انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار شد؛

اهدای نشان خیرین سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی

مراسم اهدای نشان خیرین سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی برگزار شد. این نشان به پاس حمایت و همکاری این سازمان با انجمن اهدای عضو ایرانیان در راستای نهادینه سازی فرهنگ معنوی اهدای عضو در جامعه به مدیرعامل بیمه دی اهداء گردید.

اهدای نشان خیرین سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ همزمان با این مراسم، تفاهمنامه جدید  بیمه دی نیز با انجمن اهدای عضو ایرانیان در راستای افزایش حمایت داوطلبانه این شرکت از فعالیت‌های انجمن منعقد گردید. 

17746268-efa0-4d9f-8ddc-c71d528ce14c
محمدرضا کشاورز، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی، با تاکید بر علاقه این شرکت به ایفای نقش در جامعه در قالب مسئولیت اجتماعی، افزود: به عنوان شرکتی با ماهیت کاهش نگرانی‌های جامعه، در صددیم در قالب مسئولیت اجتماعی نیز به بهتر شدن حال عمومی جامعه کمک نماییم. امیدوارم انعقاد تفاهم نامه جدید، علاوه بر تعمیق همکاری‌ها بتواند وجوه بیشتری از این فرهنگ خداپسندانه را در جامعه تسری دهد.
وی افزود: بیمه دی، مبدع بیمه نامه "جانبخش" در کشور است. این بیمه نامه به عنوان نخستین بسته خدمتی بیمه‌ای شامل تسهیلات ویژه برای خانواده های معزز اهداء کننده است و امسال برای دومین سال، افتخار خدمت رسانی به این عزیزان را دارد.
در ادامه امیر صادقی، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، با اشاره به مشارکت وزارت بهداشت در این خصوص راه رسیدن به توسعه پایدار از طریق مشارکت‌های اجتماعی حداکثری، اذعان کرد: عملکرد بیمه دی در زمینه اهدای عضو می تواند به عنوان نمادی مطلوب از مشارکت اجتماعی در کشور مطرح شود. وزارت بهداشت به عنوان نهادی ناظر بر برنامه‌های جاری در حوزه سلامت، وظیفه ذاتی خود می داند تا از ایده های پیشتاز شرکت‌ها و سازمان‌ها حمایت کند و بستر ترویج و بسط آن را در جامعه تسهیل نماید.
کتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز، بیمه نامه جانبخش را یکی از ابتکارات بی نظیر صنعت بیمه دانست که توسط بیمه دی به منصه ظهور رسید و بیان کرد: با همکاری وزارت بهداشت و بیمه دی توانستیم بدون خدشه به ماهیت معنوی مقوله اهدای عضو، در کنار بنگاهی اقتصادی مانند بیمه دی در جامعه حضور بیشتری داشته باشیم که این مهم منجر به تحقق یکی از بزرگترین دغدغه های انجمن اهدای عضو برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های اهداء کننده -که همانا جاری سازی بستر خدمات بیمه ای برای کاهش آلام و دغدغه های این عزیزان بود- گردید. و از این منظر طراحی خدمت «بیمه نامه جانبخش» از سوی بیمه دی، بسیار ارزشمند است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied