شمانیوز
شما نیوز

ساعت کاری بانک ها

ساعت کاری بانک ها در روز پنجشنبه

ساعت کار بانک‌ها در روز پنجشنبه‌ برای کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و برای مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

ساعت کاری بانک ها در روز پنجشنبه

به گزارش شمانیوز: ساعت کار بانک‌ها در روز پنجشنبه‌ برای کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و برای مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: شعب بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل نیست.

علیرضا قیطاسی افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت و به منظور صرفه جویی در مصرف برق، شعب بانک‌ها روز‌های پنجشنبه در ماه مرداد تعطیل اعلام شد که از ابتدای شهریور ساعت کار پنجشنبه‌ها به روال سابق باز خواهد گشت.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: ساعت کار بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه برای کارکنان شعب، ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و برای مشتریان از ۸:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و پنجشنبه‌ها برای کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ و برای مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

قیطاسی افزود: مصوبه مربوط به شهر‌های قرمز کرونایی و استفاده از ۵۰ درصد نیرو‌ها در شعب بانک‌ها به قوت خود باقی است.

ساعت کار جدید بانک‌ها در شهریور ۱۴۰۰

شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پایان مردادماه، ساعت کار بانک‌ها از روز دوشنبه اول شهریورماه به روال قبل می‌گردد و پنجشنبه‌ها تعطیل نخواهد بود.

بر همین اساس ساعت کار شعب بانک‌ها از روز دوشنبه اول شهریورماه سال جاری به شرح ذیل خواهد بود:

شنبه تا چهارشنبه:

کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰

مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۳۰

پنجشنبه‌ها:

کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰

مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰

لغو تعطیلی پنجشنبه های ادارات سراسر کشور

با تصمیم هیئت وزیران در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت، تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه ملغی شد و ساعات کاری آنها به روال قبل بازگشت.

با توجه به انقضای مصوبه دولت مورخ ۱۶ تیر ۱۴۰۰ درخصوص تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی در تهران و سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و تغییر ساعت کاری آنها، از تاریخ یکم شهریور ماه سال جاری ساعات کار ادارات و سازمان های دولتی سراسر کشور به روال عادی (از ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰) بازگشته و تعطیلی آنها در روزهای پنجشنبه نیز لغو می شود.

ساعت کار شعبه های بانک پاسارگاد

ساعت کار واحدهای بانک پاسارگاد به شرح زیر است:

ساعت کار واحدهای بانک در تمامی استان‌ها (به جز شعبه‌های مستقر در استان‌های خوزستان و هرمزگان) شنبه تا چهارشنبه 8 الی 14 پنجشنبه 8 الی 12:30

ساعت کار شعبه‌های بانک در استان خوزستان (از تاریخ 1400/06/04 تا 1400/06/15) شنبه تا چهارشنبه 8 الی 14 و پنجشنبه 8 الی 12:30

ساعت کار شعبه‌های بانک در استان هرمزگان (به جز شعبه‌های کیش و قشم تا اطلاع ثانوی) شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 11:30

ساعت کار شعبه‌ کیش (تا اطلاع ثانوی) شنبه تا چهارشنبه 8 الی 14:30 و پنجشنبه 8 الی 12:30

ساعت کار شعبه‌ قشم (تا اطلاع ثانوی) شنبه تا چهارشنبه 8 الی 13:30 و پنجشنبه 8 الی 12

به هم‌میهنان گرامی توصیه می‌شود برای جلوگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت جامعه، با بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک اعم از بانکداری‌مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک و سامانه #720* از مراجعه غیرضروری به شعبه‌های بانک‌ها خودداری کنند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به‌صورت شبانه‌روزی آمادۀ پاسخ‌گویی به سؤالات هم‌‌وطنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied