شمانیوز
شما نیوز

ریپل

تحلیل تکنیکال و بنیادی ریپل

میترا تاتاری کارشناس ارز دیجیتال معتقد است که ریپل ممکن است تا قیمت های ۱.۴۶ و ۱.۵۵ رشد کند. سطح کلیدی برای حفظ روند صعودی قیمت ۰.۹۸ است. در صورت بسته شدن کندل پایین این عدد، تارگت ۰.۹۱۵ در دسترس خواهد بود. ‌

تحلیل تکنیکال و بنیادی ریپل

به گزارش شمانیوز،  میترا تاتاری کارشناس ارز دیجیتال معتقد است که ریپل ممکن است تا قیمت های ۱.۴۶ و ۱.۵۵ رشد کند. سطح کلیدی برای حفظ روند صعودی ریپل قیمت ۰.۹۸ است. در صورت بسته شدن کندل پایین این عدد، تارگت ۰.۹۱۵ در دسترس خواهد بود.

ریپل

ریپل

ریپل

سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال و انتخاب یک ارز مناسب که مطمئن باشیم حتما همراه با سود خواهد بود؛ امروز کار سختی به نظر می رسد. امروزه بیش از ۳ هزار پروژه در فضای کریپتوکارنسی ها در حال فعالیت است و تقریبا به همین اندازه نیز پروژه هایی وجود دارند که به قبرستان ارزهای دیجیتال سپرده شدند و امروز اثری از آنها نمیبینیم. در بین این همه پروژه اما بعضی از آنها به دلایل مختلفی مثل قدمت پروژه، طرح و ایده، ارزش بازار و قیمت کوین از سایرین محبوب تر هستند. یکی از این پروژه ها ریپل نام دارد. ریپل از سال ۲۰۱۲ شروع به فعالیت کرده است و کوین پروژه XRP نام دارد که در زمان انتشار این تحلیل در رتبه چهارم بازار با مارکت کپ ۸ میلیارد دلار قرار دارد.

این ویدیو در تیر ماه ۱۳۹۹ ضبط شده است. در زمان به‌روزرسانی این مقاله و در دی ماه ۱۳۹۹، به دلیل شکایت کمیسیون SEC از شرکت ریپل، رمزارز XRP از لیست معاملاتی بسیاری از صرافی‌های مطرح کریپتویی حذف شده است. 

در این قسمت از  تحلیل فاندامنتال ما قصد داریم تا به صورت بنیادی ریپل و کوین آن را مورد بررسی قرار دهیم. مشاهده ویدئو زیر میتواند دید مناسبی به شما بدهد و اگر به سرمایه گذاری روی این پروژه فکر میکنید یا در حال حاضر مقداری کوین XRP در سبد سرمایه خود دارید؛ دیدن این ویدئو خالی از لطف نیست.

مولفه‌ی FCAS چیست؟

FCAS مخفف عبارت Fundamental Crypto Asset Score به معنای امتیاز بنیادین دارایی دیجیتال است. این امتیاز از بررسی اصول اولیهٔ چرخه فعالیت یک پروژه حاصل می‌شود و وضعیت یک ارز دیجیتال را از نظر فاندامنتال نشان می‌دهد. اصولی که برای امتیاز دهی در نظر قرار گرفته می‌شوند عبارتند از: فعالیت کاربر (User Activity) – رفتار توسعه‌دهنده (Developer Behavior) و بلوغ بازار (Market Maturity).

امتیاز این اصل از بررسی تمام فعالیت های یک بلاکچین خاص، تحلیل راهکارهای در صورت لزوم (مثل قراردادهای هوشمند ERC-2) و برچسب گذاری آدرس های کیف پول برای شناسایی صرافی ها، پروژه ها، قراردادها، کاربران و دیگر اوناع مشارک کنندگان، به دست می آید. برای برچسب گذاری روی تمام آدرس های فعال، از مدل های گوناگون آماری و اکتشافی استفاده می شود.

فعالیت شبکه (Network Activity) یک برآورد قیاس پذیر براساس طبقه بندی های بالا است که روی فعالیت کیف پول استیکرها(Stakers - مشارک کنندگان در اثبات سهام)، ماینرها، کاربران و سرمایه گذاران تمرکز دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی