شمانیوز
شما نیوز

سارا باقری

بیوگرافی سارا باقری در نقش مائده در سریال افرا | تصاویر جدید سارا باقری

سارا باقری زاده سال ۱۳۷۴ در گیلان است. سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا است.

بیوگرافی سارا باقری در نقش مائده در سریال افرا | تصاویر جدید سارا باقری

سارا باقری زاده سال ۱۳۷۴ در گیلان است. سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا است. سارا باقری تاکنون در چند فیلم و سریال حضور داشته و هم اکنون نیز در سریال افرا در نقش مائده به مخاطبان معرفی شده است

سارا باقری

سوابق هنری

باقری بازیگری را از تئاتر در کودکی آغاز کرده و در شبکه استانی باران مرکز رشت کارهای هنری زیادی انجام داده و علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا نیز فعالیت دارد.

از جمله آثار هنری و فیلم ها و سریال های سارا باقری می توان به تله فیلم خون بها، سینمایی روحن، مارال، سینمایی سوگند، سریال کوبار، سریال ملکاوان، مسیرِ مهر، سریال هیولا، سریال افرا و … می توان اشاره کرد.

او جایزه بازیگری اول زن جشنوره فجر در سال ۱۳۸۲ برای رادیو تئاتر ، و در سال ٨۶ جایزه بهترین بازیگر جشنواره تولیدات مراکز استان ها ، و همچنین گوینده برتر استان ها را دریافت کرده است

سارا باقری

سارا باقری در جدیدترین آثار هنری خود در سریال افرا در نقش دختر دانشجو به نام مائده ایفای نقش کرده که عاشق پسری به نام پیمان (محمد صادقی) است که قصد دارند با هم ادواج کنند و در این مسیر به وقایع و اتفاقات تلخی برخورد میکنند و مسیر زندگی هر دو تغییر میکند که در ادامه سریال حتما خواهید دید. 

 سریال «افرا» از ۵ شهریور ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک رفت، فیلم افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجیدمولایی و محمدکامبیزدارابی از جمعه ۵ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می رود.

سریال «افرا» هفته ای ۶ شب ساعت ۲۲:۱۵ و پنجشنبه شبها نیز خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. به این ترتیب این سریال ۴۰ قسمتی از نیمه دوم ماه محرم تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود. 

سارا باقری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چقدررررر بد بازی میکنه

  • رعنا

    خوشگل😍

  • فاطمه

    چقدر سارا خوشگله😘😘😘😘