شمانیوز
شما نیوز

استقلال

ماجرای عجیب کرونایی‌های استقلال | دفاعیه باشگاه از داستان امارات

پس از بازگشت استقلال از عربستان برخی از اعضای باشگاه با شرایط عجیبی بازگشتند.

ماجرای عجیب کرونایی‌های استقلال | دفاعیه باشگاه از داستان امارات

 

به گزارش شمانیوز: چندروز قبل از دیدار استقلال و الهلال عربستان بود که مشخص شد بهزاد نوشادی مربی بدنساز و علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ودر قرنطینه بسر می‌برند. بعد از بازگشت اعضای تیم استقلال به تهران، نوشادی و رضایی که در قرنطینه بودند مجبور شدند در امارات بمانند تا تست کرونای آنها منفی شود و بعد مجوز بازگشت به ایران را به دست آورند. این شرایط سخت برای دو کرونایی استقلال اما مصادف با اتفاقات مدیریتی باشگاه شد و حالا کار به جایی رسیده که با وجود منفی شدن تست رضایی و نوشادی اما آنها هنوز به ایران برنگشته‌اند!

در این خصوص مسئولان باشگاه هیچ اقدامی برای خرید بلیت برگشت به تهران برای دو کرونایی استقلال نکردند و از طرفی وقتی مربی بدنساز استقلال با فرهاد مجیدی تماس گرفته، سرمربی آبی ها اعلام کرده از هزینه خودش برای آنها بلیت برگشت به تهران را می‌خرد.

بر این اساس قرار است نوشادی و رضایی امشب با بلیتی که فرهاد مجیدی برای آنها تهیه می‌کند به تهران برگردند.

این در حالی است که مدیران استقلال هیچ اقدامی برای دو کرونایی تیم خود انجام نداده‌اند ومشخص نیست چگونه در شرایطی که تمرینات آبی ها در تهران برگزار می‌شود آنها راضی می‌شوند دو عضو تیم شان در خارج از کشور به مشکل بخورند.

استقلال

 قیم اعلام کرد برای نوشادی و رضایی بلیت خریده بودیم.

بیانیه باشگاه استقلال درباره بلیت برگشت دو کرونایی به ایران که با حواشی زیادی هم همراه بود.

مدیرامور بین‌الملل استقلال توضیحاتی را درباره حواشی بازگشت مربی بدنساز و دروازه بان این تیم از امارات ارائه کرد.

کاظم قیم، مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال در مورد حواشی پیش آمده به سایت این باشگاه گفت: در مورد آقایان بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی مربی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال لازم به ذکر است که باشگاه استقلال همه نفرات تیم از جمله این دو عضو تیم را با تست منفی و در سلامت کامل به دبی برده بود ولی در اردوی دبی، این دو عضو تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند که هم در بعد فنی و هم هزینه‌ها برای باشگاه استقلال نتایج منفی در پی داشت و ایجاد حاشیه کرد و با اینکه تیم حدودا ۸ روز قبل به کشور بازگشت ولی باشگاه در طول این مدت این دو عضو تیم را در یکی از بهترین هتلهای دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد و هزینه اتاق و تست‌های مجدد را برای ایشان انجام داد.

وی در ادامه درباره موضوع بلیت و مشکلات پیش آمده اضافه کرد: در مورد بلیط هواپیما نیز قبلا برای هر دو ‌نفر بلیط برگشت تهیه شده بود ولی با مثبت شدن تست کرونای ایشان تاریخ برگشت آنها تغییر کرد.

قیم در پایان افزود: با منفی شدن تست ایشان، باشگاه در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیط آنها بود که به یکباره خبر رسید که آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیط تهیه کرده‌اند در صورتی‌که این مورد یک موازی کاری بود که بدلیل عدم هماهنگی بوجود آمده است و مسلما تهیه بلیط هواپیمای این دو‌ نفر برای باشگاه استقلال که در این چند روزی که ایشان در دبی در قرنطینه بودند مبالغی بیش از ۵۵ میلیون تومان هزینه هتل را پرداخت نموده، مسئله‌ی قابل حل و کوچکی در برابر سایر هزینه‌های متحمل شده بر باشگاه بوده است. لازم به ذکر است حضور این دو عضو تیم در لابی هتل نیز به دلیل قانون هتل برای تحویل اتاق در ساعت ۱۲ ظهر بوده است.

تیم الهلال سعودی در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل استقلال تهران (ایران) صف‌آرایی کرد که این دیدار در نهایت با دو گل به سود «زعیم آسیا» به پایان رسید.

دو تیم فوتبال استقلال تهران و الهلال سعودی شامگاه دوشنبه 13 سپتامبر 2021، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا در ورزشگاه «زعبیل» دبی، به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان ژراردیم خاتمه یافت و آبی‌های ریاض نخستین تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها لقب گرفتند.

استقلال

در دقیقه 39 پس از اشتباه مدافعان استقلال توپ به راحتی به بافتیمبی گومیس، مهاجم فرصت طلب الهلالی‌ها رسید و او با ضربه‌ای چپ دروازه سید حسین حسینی را فرو ریخت تا در ادامه، نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم، شاگردان مجیدی که حمله همه‌جانبه را در دستور کار خود قرار داده بودند روی یک ضد حمله سریع غافلگیر شدند و سالم الدوسری موفق شد پاس عمقی موسی مارگا را به گل تبدیل کند تا نتیجه این دیدار 2 بر صفر به سود الهلال ادامه پیدا کند.

در ادامه دیدار تلاش بازیکنان استقلال برای باز کردن دروازه الهلالی‌ها بی‌نتیجه مانده و بازی با همان 2 گل به سود الهلال به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied