شمانیوز
شما نیوز

سریال خسوف

دانلود تیتراژ سریال خسوف با صدای محسن چاوشی

تیتراژ سریال خسوف را محسن چاوشی با ترانه‌ای از حسین غیاثی خوانده است.

دانلود تیتراژ سریال خسوف با صدای محسن چاوشی

به گزارش شمانیوز: سریال خسوف اولین سریال خانگی مازیار میری است.فیلم نامه سریال خسوف را همایون اسعدیان نوشته است و تهیه کننده کار هم همایون اسعدیان است و موضوعی اجتماعی دارد .

اسامی بازیگران سریال خسوف :

امین تارخ

علی عمرانی

مینو شریفی

سجاد بابایی

پوریا رحیمی‌سام

پریا مجللی

مسعود کرامتی

ستاره اسکندری

شهره سلطانی

شمسی فضل‌الهی

فریبا خادمی

المیرا دهقانی

کسری پرتوی

نیک‌آفرید سماواتی

نسیم یعقوبی

مهدیس توکلی

امیر حاجی‌محمدی

سامان مظلومی

سریال خسوف

زمان پخش سریال خسوف

سریال «خسوف» جمعه ۲۳ مهرماه ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

پیش از این شمسی فضل اللهی بازیگر این سریال از آغاز پیش تولید سریال خسوف قبل از سال 1400 خبر داد و گفت که پروژه به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است. شمس فضل اللهی اکنون در پروژه سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی مشغول بود.

این سریال پروژه جدید پلتفرم نماوا می باشد.

مازیار میری متولد 13 بهمن 1352 در تهران کارگردان ، تهیه کننده ، تدوین گر و مجری طرح ایرانی است.

این کارگردان از 1375 با کارگردانی فیلم کوتاه فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد. در سال 1379 اولین فیلم بلند سینماییش را با نام قطعه ناتمام ساخت و وارد دنیای حرفه ای فیلم سازی شد.

قطعه ناتمام ، به آهستگی ، سعادت آباد و حوض نقاشی در ژانر درام - اجتماعی از اثرهای قابل توجه میری هستند که وی جوایز متعددی نیز برای کارگردانی این چهار پروژه دریافت کرد که از مهمترین آن می توان به نامزدی جایزه گوی بلورین جشنواره فیلم کارلووی واری اشاره کرد. میری در هفدهمین و هشتمین دوره جشن خانه سینما به عنوان مدیر اجرایی فعال بود.

سریال خسوف

خلاصه داستان سریال خسوف

به گفته ی مازیار میری داستان سریال خسوف ژانری اجتماعی است .

این سریال قصه‌ای خانوادگی و عاشقانه دارد و به نوعی دارای داستانی جوان‌پسندانه است. درحال حاضر تولید فصل اول این مجموعه به پایان رسیده و هم اکنون مشغول نگارش قسمت های پایانی فصل دوم هستیم.

به گفته تراب‌نژاد، «خسوف» قصه‌ای است که علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز مقابل دوربین می‌رود.

سریال خسوف

بیوگرافی بازیگران سریال خسوف

شمسی فضل اللهی، فارغ التحصل دیپلم تجری می باشد، فعالیت خود قبل از انقلاب شروع کرد و سپس وارد رادیو ملی شد و حالا بازیگر و دوبلور شناخته شده ای می باشد.

شمسی فضل‌ اللهی فعالیت هنری را با شرکت در کلاس‌های «تئاتر تهران» آغاز کرد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۳۶ با نمایش «دختر ایرانی» در «تئاتر تفکری» و بازی در سینما را از سال ۱۳۳۸ با فیلم «آسمون‌جُل» به کارگردانی نصرت‌الله وحدت آغاز کرد. وی در سال‌های اولیهٔ حضورش در سینمای قبل از انقلاب با نام مستعار «شهرزاد» فعالیت می‌کرد و نباید او را با شهرزاد (کبرا امین سعیدی) اشتباه گرفت.

امین تارخ متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۲ در شیراز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس بازیگری است. اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد مرگ یزدگرد در بود. او همچنین در نقش‌های مشهوری مانند نقش ابن سینا در سریال بوعلی سینا بازی کرده‌است.

امین تارخ بازیگری صاحب سبک است و به عنوان هنرپیشه آزاد به فعالیت می‌پردازد. او نقش‌های مختلف و مهمی را در فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و تئاتر ایفا کرده‌است. وی هم به عنوان هنرپیشه و هم به عنوان عضو هیئت داوری در جشنواره‌های ملی مختلف و همین‌طور به عنوان عضو هیئت مدیره خانه سینما حضوری فعال داشته‌است. او همچنین به عنوان میهمان به جشنواره‌های مسکو، ژاپن و آلمان دعوت شده‌است.

شهره سلطانی در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی دارای لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده‌است.

سریال خسوف

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied