شمانیوز
شما نیوز

سریال پایتخت

ماجرای مخالفت سردار سلیمانی با شهادت باباپنجعلی در سریال پایتخت + فیلم

مسئول سازمان هنری رسانه اوج خاطره ایی جالب از سردار سلیمانی در ارتباطظ با سریال پایتخت 5 بیان کرد.

ماجرای مخالفت سردار سلیمانی با شهادت باباپنجعلی در سریال پایتخت + فیلم

به گزارش شمانیوز: مسئول سازمان هنری رسانه اوج در مورد نقش باباپنجعلی در سریال پایتخت ۵ گفت: قرار بود باباپنجعلی در پایتخت ۵ شهید و پیکرش در مشهد یا کربلا دفن شود. حاج قاسم سلیمانی با این تصمیم مخالفت کرد و گفت، این خانواده باید سالم برگردند؛ مگر ما مرده ایم که عضوی از این خانواده کم شود.

ماجرای مخالفت حاج قاسم سلیمانی با شهادت باباپنجعلی در پایتخت۱۵ قسمت از «پایتخت ۶» در عید نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد؛ اما ساخت و پخش قسمت‌های پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند. قسمت ۱۶ و ۱۷ این سریال به ترتیب در ۲۹ و ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

فصل ششم با درگذشت "بابا پنجعلی" آغاز می‌شود و روح پنجعلی در سریال حضور دارد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی پیش می‌آید که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، از جذابیت‌های سریال برای مخاطبان است.

بازیگران اصلی این مجموعه محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی و سلمان خطی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied