شمانیوز
شما نیوز

رانا

قیمت رانا در بازار امروز 14 آبان | قیمت رانا افزایش یافت

امروز (جمعه 14 آبان ماه) قیمت انواع خودرو رانا در بازار آزاد تهران، مشخص شد.

قیمت رانا در بازار امروز 14 آبان | قیمت رانا افزایش یافت

به گزارش شما نیوز: خودرو رانا یکی از محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو است. رانا در بازار داخلی، طرفداران بسیاری دارد و خودرو رانا در مدل های مختلف تولید می شود. رانا اتوماتیک نسبت به بقیه مدل های این خودرو از محبوبیت بیشتری برخوردار است. برخی از مشتریان رانا معتقد هستند که کیفیت رانا متناسب با قیمت آن نیست و نیاز است که کیفیت این خودرو بالا برود. 
امروز (جمعه 14 آبان ماه) رانا پلاس افزایش قیمت پنج میلیونی را ثبت کرد و 277 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت رانا پلاس TU5+ (پانوراما) 320 میلیون تومان قیمت گذاری شد و قیمت رانا معمولی صفر کیلومتر، حدود 246 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

معرفی خودرو رانا پلاس

نمونه ارتقا یافته رانا معمولی محصول ایران خودرو، رانا پلاس Runna Plus است که در سال 1398 توسط ایران خودرو معرفی و برای اولین بار در بهار 99 پیش فروش شد. در ادامه مشخصات رانا پلاس جدید را بررسی می کنیم.
از تفاوت های ظاهری این نمونه با رانا معمولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- تغییر گرافیک چراغ های جلو و عقب
- هم رنگ شده زه ها و دستگیره های درب
- آیینه های راهنما دارد طرح 207i
- طرح جدید قالپاق
- بروز شدن طراحی جلو پنجره
- دستگیر و زه های همرنگ بدنه
- آنتن رادیو

امکانات رانا پلاس

در مجموعه اتاق و کابین نیز تغییراتی صورت گرفته که به شرح زیر است:
- داشبورد جدید
- شکل جدید کنسول میانی بین دو صندلی
- تغییر در مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آینه برق
- طرح جدید پنل داشبورد
- رودری های جدید
- دسته دنده جدید
- صفحه کیلومتر جدید
- رادیو پخش دارای بلوتوث به همراه ۲ توییتر
- صندلی های جدید طرح 207i
- غربیلک جدید فرمان دارای کلیدهای کنترلی
- نمد کاپوت
- موکت جدید صندوق عقب
- دسته راهنما و برف پاک کن جدید طرح 207i
- کروز کنترل

مشخصات فنی رانا پلاس

 یک پیشرانه با حجم 1578 سی‌سی، 4 سیلندر تنفس طبیعی با 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور مشخصه های فنی رانا پلاس هستند. از نظر فنی تغییر چشمگیری در رانا پلاس دیده نمی‌شود؛ اما در دسته سیم اصلی، و مقاومت فن رادیاتور اصلاحاتی صورت گرفته است. همچنین پیشرانه TU5 رانا پلاس از یورو۴ به یورو۵ ارتقا یافته است. در آخر با اضافه شدن تجهیزات جدید وزن نهایی رانا پلاس ایران خودرو حدود 25 کیلوگرم افزایش پیدا کرده است.
ایرانخودرو برای اولین بار در مرداد ۱۳۹۹ از قرار گرفتن جعبه دنده 6 دنده دستی داخلی و پیشرانه اصلاح شده‌ی TU5 که با کد EC5 شناخته می‌شود بر روی خودرو رانا پلاس خبر داد. همچنین امکان انتخاب جعبه دنده اتوماتیک بر روی این خودرو از مواردیست که ایرانخودرو به آن اشاره کرده است.

قیمت رانا پلاس

در حال حاضر، با توجه به شرایط کشور قیمت رانا پلاس در نوسان است و نسبت به همرده های تولید داخل خود قیمت معقولی دارد. قیمت رانا پلاس در بازه ای قرار گرفته است که متقضیان خرید 206 صندوقدار کارکرده را به سمت خود سوق دهد؛ هر چند صاحبان فعلی رانا پلاس، خودرو خود را از از طریق طرح های فروش فوری یا پیش فروش ایران خودرو خریداری کرده اند و برای فروش آن باید 1 سال صبوری کنند تا سند خودروی آن ها از رهن شرکت خارج شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied