شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

شوهر معتاد زنده زنده جزغاله شد | شوهر معتاد در آتش سوخت

زن جوان که متهم است در اقدامی شوهر معتادش را به آتش کشیده و باعث مرگ او شده است از سوی بازپرس پرونده بازداشت شد.

شوهر معتاد زنده زنده جزغاله شد | شوهر معتاد در آتش سوخت

به گزارش شمانیوز: شوهر معتاد زنده زنده جزغاله شد. شوهر معتاد در آتش سوخت. زن بیرحم زمانی که شوهر معتادش خواب بود با ریختن بنزین او را به آتش کشید. بعد از سوختن شوهر معتاد زن سنگدل او را به بیمارستان رساند اما فایده ای نداشت و بر اثر سوختگی جان باخت.

مرگ شوهر معتاد در آتش

زن جوان که متهم است در اقدامی شوهر معتادش را به آتش کشیده و باعث مرگ او شده است از سوی بازپرس پرونده بازداشت شد.

حدود یک ماه قبل گزارش آتش گرفتن مردی جوان در خانه‌اش واقع در یکی از محله‌های کرمان به اورژانس اعلام شد و دقایقی بعد وی به بیمارستان انتقال یافت.

احمد 35ساله درحالی که بشدت سوخته بود در بیمارستان مدعی شد که همسرش او را آتش زده است.

وقتی مأموران پلیس برای بررسی این حادثه به تحقیق از مرد جوان پرداختند وی گفت: در خانه خواب بودم که ناگهان متوجه شدم مایعی روی سر و بدنم ریخته شد چشم که باز کردم همسرم را دیدم او با ریختن نفت روی سر و صورتم می‌خواست مرا بسوزاند با عجله بلند شدم اما ناگهان فهمیدم پاهایم را با طناب بسته است بعد هم شعله آتش را به جانم انداخت و سوختم اما چند لحظه بعد خودش شروع به خاموش کردن آتش کرد و به اورژانس زنگ زد.

با این اظهارات مأموران پلیس کرمان به سراغ همسر وی رفتند اما زن 32 ساله منکر ادعاهای شوهرش شد و گفت: من روز حادثه در حال صحبت با تلفن بودم که صدای فریاد‌های شوهرم را از داخل اتاق شنیدم وقتی به آنجا رفتم او را دیدم که در میان شعله‌های آتش می‌سوخت می‌خواستم با آب، آتش را خاموش کنم که دیدم آب قطع است و به ناچار با چند بطری آب که در خانه داشتیم آتش را خاموش کردم و به اورژانس زنگ زدم.

در حالی که تحقیقات از زن جوان ادامه داشت شوهرش به‌علت شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت و این بار با توجه به اظهارات مرد جوان بازجویی‌ها از همسرش ادامه یافت تا اینکه با گذشت  یک ماه از این ماجرا وی گفت: احمد همسر دوم من بود وقتی از همسرم سابقم جدا شدم بعد از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتم و با این مرد ازدواج کردم اما خیلی زود متوجه شدم او مردی بداخلاق و خسیس است خیلی مرا اذیت می‌کرد حتی اجازه نمی‌داد دخترم را که از ازدواج اولم بود ببینم.

او مواد مخدر مصرف می‌کرد و دچار توهم می‌شد. من همیشه از این موضوع ناراحت بودم و با هم اختلاف داشتیم اما من او را آتش نزدم. اما با توجه به اظهارات همسر این زن و شواهد و مدارک موجود در پرونده احتمال اینکه وی عامل آتش زدن همسرش باشد قوت گرفت و بازپرس او را بازداشت کرد تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

پس از اعترافات این زن وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

شوهر معتاد

درادامه نیز به حوادث دیگری که رخ داده است می پردازیم:

هشدار پلیس  مراقب کلاهبرداری فروشندگان سیار باشید

 سرهنگ رسول جلیلیان رئیس پلیس فتا البرز

 یکی از شایع‌ترین روش‌های کلاهبرداری مجازی توسط مجرمان سایبری کپی اطلاعات عابربانک‌ها توسط برخی فروشندگان سیار است که هوشیاری مردم در این زمینه ضروری است.

«اسکیمر نوعی سخت‌افزار الکترونیکی است که از آن برای کپی کردن اطلاعات کارت‌های بانکی توسط کلاهبرداران مورد استفاده قرار می‌گیرد.» برای این نوع سرقت‌های الکترونیکی، کاربران مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند که با رعایت یک‌ سری نکات امنیتی ساده می‌توان ضمن حفظ اطلاعات کارت بانکی خود، مانع از برداشت غیرمجاز مجرمان سایبری شد.

کاربران هنگام پرداخت و خرید، خودشان نسبت به کشیدن کارت عابربانک در دستگاه کارتخوان اقدام کنند و از افشای رمز آن در جمع دیگران خودداری نمایند.

مردم برای خرید، از فروشگاه‌های معتبر استفاده کرده و از تحویل کارت بانک به فروشندگان سیار و کیوسک‌های میان راهی بپرهیزند.

ضمن اینکه مردم نسبت به تعویض دوره‌ای رمز اول در عابربانک‌ها اقدام کنند.

عمده جرایم شایع دربرداشت‌های غیرمجاز کپی‌برداری از کارت عابربانک است که به طور معمول کلاهبرداران برداشت غیرمجاز را از یک تراشه الکترونیکی و شبیه دستگاه پوز انجام می‌دهند و چنانچه کاربر رمز را در اختیار آنها قرار ندهد، با کپی‌برداری هیچ اقدامی نمی‌توانند انجام دهند.

باید فرهنگ‌سازی لازم درخصوص نحوه استفاده از کارت‌های عابربانک و تمهیدات امنیتی برای پیشگیری را در اولویت قرار داده و همه دستگاه‌ها باید در این خصوص هم‌افزایی داشته باشند و برای اعتلا و فرهنگ‌سازی این موضوع مهم تلاش کنند.

عمل زیبایی دختر اهوازی را به کما برد

دختر اهوازی که از نخبگان کنکور سراسری بود هنگام انجام عمل زیبایی به کما رفت.

دکتر فرهاد سلطانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت دختر جوان نخبه اهوازی که به دلیل عمل زیبایی به کما رفته است، گفت: وی شرایط بالینی خوبی ندارد و تحت تنفس مکانیکی در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری است. با توجه به اینکه ایست قلبی خارج از بیمارستان رخ داده و احیای قلبی ریوی انجام شده بود و بیمار پس از آن به بیمارستان منتقل شد، متأسفانه اکنون شانس کمی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تزریق دارو برای این دختر ۱۹ ساله به منظور انجام عمل زیبایی در مطب صورت گرفته بود، گفت: درخصوص این موضوع کمیته‌ای تشکیل شده است و موضوع به صورت علمی بررسی می‌شود. به احتمال زیاد، این اتفاق، ناشی از عارضه دارویی و دریافت دارو با دوز بالاتر بوده است.

این دختر جوان اهوازی نخبه کنکور سراسری بوده و با رتبه 70 در دانشگاه پذیرفته شده است.

منبع: ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied