شمانیوز
شما نیوز

بورس

رییس هیات تحقیق و تفحص از بورس انتخاب شد | سوابق رییس هیات تحقیق و تفحص از بورس

امروز (یکشنبه 23 آبان) رییس هیات تحقیق و تفحص از بورس انتخاب و منصوب شد.

رییس هیات تحقیق و تفحص از بورس انتخاب شد | سوابق رییس هیات تحقیق و تفحص از بورس

به گزارش شما نیوز: امروز (یکشنبه 23 آبان ماه) شاخص کل بورس در پایان معاملات بازار سرمایه با رشد 3 هزار و 341 واحدی روبرو شد و در ارتفاع 1 میلیون و 442 هزار و 586 واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز، شاخص کل هم وزن بورس، نیز با رشد 1 هزار و 48 واحدی روبرو شد و در ارتفاع 388 هزار و 999 واحدی قرار گرفت. در حال حاضر، بورس در شرایط مطلوبی قرار ندارد و این عوامل، موجب نگرانی سهامداران بورس را فراهم کرده است و آیا در روزهای آینده، اعتماد به بورس بر می گردد؟!
امروز (یکشنبه 23 آبان) انتخابات هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از بورس برگزار شد و ناصر موسوی لارگانی‌ به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. در این انتخابات، فتح‌اله توسلی و مهدی طغیانی به عنوان نایب رییس و علی رضایی به عنوان دبیر هیات رییسه انتخاب شدند.
گفتنی است، در جلسه چهارشنبه گذشته (19 آبان ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ناصر موسوی لارگانی، کاظم موسوی، محمدرضا دشتی اردکانی، فیروزی، علی جدی،  محمدحسین حسین زاده بحرینی، فتح الله توسلی، رضایی، سمیه محمودی، علیپور، سلیمی، مهدی طغیانی، صالحی، پور ابراهیمی، محسن علیزاده به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس انتخاب شدند.

زندگینامه ناصر موسوی لارگانی 

سید ناصر موسوی لارگانی زاده ۵ شهریور ۱۳۴۲ در شهر لارگان است. وی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ فلاورجان در دوره هشتم، نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، عضو سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دارای تحصیلات حوزوی و کارشناسی ارشد تاریخ اسلام است.
سید ناصر موسوی لارگانی، فرزند سید مهدی، در شهر لارگان از توابع بخش مرکزی شهرستان فلاورجان در خانواده‌ای مذهبی و روحانی متولد شد. دوران ابتدایی را در مدرسه ابتدایی زمانیه لارگان و دوران راهنمایی را در مدرسه راهنمایی بندارت (نواب صفوی فعلی) گذراند. در سال ۱۳۵۶ برای گذراندن دروس اسلامی به حوزه علمیه اصفهان رفت. پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به تحصیلات حوزوی خود در مدرسه علمیه اصفهان ادامه داد. در سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران درآمده و راهی جبهه خوزستان شد. در سال ۱۳۶۲ به مدت شش ماه در بیت سید روح‌الله خمینی در جماران به عنوان پاسدار مشغول به خدمت بود و در این دوران در تمامی سخنرانی‌ها و دیدارهای مردمی سید روح‌الله خمینی حضور داشت. در ضمن تحصیلات خود در حوزه، موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تاریخ اسلام از دانشگاه شد.
موسوی لارگانی در سال ۱۳۸۶ در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و به مجلس راه یافت. وی در انتخابات مجلس نهم، با کسب ۸۰٪ آرا دوباره به مجلس راه یافت. موسوی لارگانی از لحاظ درصد آرا در انتخابات مجلس نهم در میان کل نمایندگان (به جز نمایندگان اقلیت مذهبی) دارای رتبهٔ نخست است. سید ناصر موسوی لارگانی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ۹۴ نیز شرکت کرد و با کسب حدود ۶۰ درصد از آرا برای سومین بار پیاپی به پارلمان راه یافت و با رای نمایندگان در سمت ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان، باقی ماند و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهارمین بار به پارلمان راه یافت. 
وی همچنین از مخالفان تفکیک دو وزارت‌خانه بازرگانی و صمت بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied