حریف تیم ملی در صورت صعود کدامیک از تیم های جام جهانی هستند؟
به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایران درصورتیکه گروهش سوم شود باید به مصاف یکی از دو تیم سوئیس یا صدرنشین گروه I (نروژ یا فرانسه) برود.
اگر ایران در گروهش دوم شود، به مصاف تیم دوم گروه D (استرالیا یا پاراگوئه) خواهد رفت.
اگر صدرنشین شود هم با یکی از تیمهای سوم گروههای AHE I J روبهرو میشود.
در حال حاضر سرنوشت صعود تیم ملی دست خودش است و به نتایج سایر تیمها بستگی ندارد.
.gif)



0 دیدگاه