معاون رفاه وزارت کار: استفاده از کالابرگ دی،بهمن و اسفند سالگذشته فقط تا فردا مهلت دارد.
معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که از اعتبار کالابرگ دی، بهمن و اسفند استفاده نکردند تا 14 اردیبهشت برای بهره مندی از این اعتبار مهلت دارند.
یعقوب اندایش افزود: افرادی که از اعتبار کالابرگ فروردین استفاده نکردند نیز تا پایان اردیبهشت برای بهره مندی از این اعتبار مهلت دارند.
وی گفت: از 15 اردیبهشت احتمال افزایش مقدار اعتبار و اقلام سبد کالابرگ نیز وجود دارد.
وی افزود: افرادی که تاکنون در طرح کالابرگ نام نویسی نکردهاند نیز میتوانند برای نام نویسی به سامانه سیمین و نرم افزار کاربردی بله مراجعه کنند.
.gif)



0 دیدگاه