شمانیوز
شما نیوز

از رابطه زناشویی تان لذت ببرید!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بر اساس تحقیقات به عمل آمده مصرف برخی مواد غذایی می‌تواند روابط زناشویی زوجین را به سردی بکشاند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب مداوم برخی غذاها می‌تواند روابط زناشویی افراد را تحت شعاع قرار دهد و رابطه افراد را به سردی بکشاند همچنین قادر است اختلالاتی چون ناباروری را برای افراد به بار آورد پس لازم است برای پیشگیری از این وضعیت مصرف این مواد غذایی را برای همیشه کنار بگذارید.

1) نوشابه مطالعات منتشرشده در مجله اورولوژی اروپا نشان می‌دهد که شربت ذرت بافروکتوز بالا (شیرین کننده‌های اصلی در اکثر سوداها ترکیب شده با قندهای تصفیه شده خطر ابتلا به آسیب‌های عروقی را چندین برابر کرده و روابط زناشویی مختل می کند.
2) شیرین کننده‌های مصنوعی متاسفانه این باور غلط در افراد وجود دارد که استفاده ازرژیم‌های غذایی آنها راهمیشه ایمن نگه می‌دارد.
مصرف قندهای اسپارتام افراد را در معرض خطر کاهش سطح سروتونین و دوپامین قرار می دهد گفتنی است که این دو ماده شیمیایی باعث بهبود روابط زناشویی شده و افراد را شاد نگه می‌دارد.
3) خوراکی‌های کنسرو شده قوطی‌های آلومینیومی‌ ارتباط مستقیمی با BPA دارند، که این ماده شیمیایی عامل اصلی ایجاد کننده اختلال در روابط زناشویی است مطالعات حاکی از آن است، مردانی که از این دست خوراکی‌ها می کنند ازرضایت پایینی در روابط زناشویی برخوردارند لذا بهتر است خوراکی‌هایی با ظروف بسته بندی شده شیشه‌ای راانتخاب کنید.
4) ذرت بو داده این خوراکی‌ها دارای اسید Perfluoroocfanoic می‌باشد که یک ماده شیمیایی بوده و مانند یک شبه هورمون عمل می کند، به گونه‌ای که سطح هورمون های واقعی را کم می کند.
پس لازم است از مصرف این خوراکی‌اه حتی المقدور به هنگام شب پرهیز کرد.
5) گوشت قرمز بنابر تحقیقات کلینیک کلیولند، چربی‌های اشباع موجود در گوشت قرمز بر روی سطح کلسترول LDL تاثیر گذاشته و روابط زناشویی را مختل می کند.
6) لبنیات این محصولات دارای یک نوع استروژن می باشند که قادر است تولید هورمونهای طبیعی بدن را از بین ببرد. بر اساس تحقیقات این خوراکی‌ها با کاهش چشم گیر باروری همراه‌اند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied