شمانیوز
شما نیوز

زمان صدور احکام جدید معلمان بعد از اجرای طرح رتبه بندی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان شامل همه فرهنگیان باسایقه شش سال به بالا می شود و احکام آن از فردا در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

بطحایی معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان از مهرماه افزود: همه آموزگاران، مربیان پرورش و تربیت بدنی، متصدیان آزمایشگاهها، معاونین و مدیران واحدهای آموزشی باسابقه شش سال به بالا شامل طرح رتبه بندی می شوند.

وی تصریح کرد: حدود 50 درصد احکام فرهنگیان کشور صادر شده و مابقی آن طی دو روز آینده صادر و از طریق واحدهای آموزشی هر فرهنگی در اختیار او قرار می گیرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر در احکام صادره در مورد مشخصات و یا امتیازبندی فرهنگیان مشکلاتی وجود داشته باشد، می توانند از طریق مدیر مدرسه برای رفع اشکال اقدام کنند که در این صورت موارد در احکامی که صادر می‌شود , ممکن است در مورد مشخصات همکاران و یا امتیازبندی اشکالاتی به وجود بیاید که همکاران از طریق اداره به مدیر مدرسه میدهند و اشکالات را نیز می‌نویسند و کارگزینی بررسی می‌کند و از طریق برنامه نرم‌افزاری برای کل کشور طبقه‌بندی و ارسال می‌شود.
معاون پشتیبانی وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت: احکام صادره از اول فروردین ماه سال جاری اجرا شد و اولین حقوق از رتبه همکاران در مهرماه پرداخت می‌شود و اولین حقوق برای بازنشستگان است و کسر حقوق در طول ماه های آینده منتفی خواهد شد و به هر حال از مهرماه این پرداخت صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه هایی که به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده است حکم حقوق فرهنگیان مشخصه رتبه فرهنگیان است که از طرف مراکز آموزشی این حکم در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد که بیانگر رتبه حرفه ای فرهنگی است که از مهرماه به آنها تعلق می گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied