شمانیوز
شما نیوز

فرافکنی مسئولان فدراسیون بدنسازی برای لاپوشانی اقدامی غیرمسئولانه

در حالی که مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با برگزاری جامی که متعلق به یک یهودی حامی رژیم صهیونستی است کاری غیرمسئولانه انجام داده‌اند، به دنبال فرافکنی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اقدامی غیر قابل توجیه و غیرمسئولانه، با توجه به گفته های خودشان به دلیل بی اطلاعی، اقدام به میزبانی از جامی بین المللی در ایران و به میزبانی جزیره کیش کردند که با کمی تحقیق به خوبی می‌شد به ماهیت اصلی این جام پی برد، اما حتی آنها این زحمت را به خود ندادند که در این زمینه کمی تحقیقات انجام دهند و یا شاید هم انجام داده اند و به نفعشان نبوده که آنرا مطرح کنند.

بعد از انتشار گزارش خبرگزاری فارس و انتقاد به این موضوع که چرا کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که همواره در صف اول مبارزه با رژیم نژاد پرست و کودک کُش صهیونیستی بوده و هست، چرا باید مسابقاتی را برگزار کند که نام یک یهودی حامی رژیم اشغالگر قدس بر روی آن باشد.

نکته جالب توجه اینجاست که مسئولان این فدراسیون و در رأس آنها ناصر پورعلی فرد به عنوان رئیس، نه تنها زیر بار این اقدام غیرمسئولانه خود نرفت بلکه حتی پا را فراتر گذاشت و به جای پذیرش این اشتباه در اظهار نظری، این روشنگری را حاشیه سازی خواند و به صورت کاملا خودجوش نام این جام را که پیش از این در تقویم فدراسیون جهانی با نام «جام الماس بن ویدر» و میزبان آن جزیره کیش درج شده بود، به نام دیگری تغییر دادند.

اما چه بهتر بود مسئولان ورزش کشور به جای فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت، برای لاپوشانی از اقدامات غیرمسئولانه خود، به صورت شفاف واقعیت را برای مردم بازگو می کردند تا شاهد این‌همه فرافکنی نباشیم.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied