شمانیوز
شما نیوز

حریفان نخوابیده‌اند که ما مدال‌ها را درو کنیم/همه برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند

رئیس کمیته آبهای آرام گفت: همه تلاش ما این است در قایق تک و دو نفره سهمیه المپیک را بگیریم و همه برای این هدف تلاش می‌کنند.

علیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تمرینی ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک ریو گفت: ورزشکاران شرایط خوبی دارند و خود را برای مسابقه قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که کمتر از یک ماه به آغاز آن باقی است آماده می‌کنند. ما تست انتخابی هم در بخش مردان و هم بانوان در هفته گذشته برگزار کردیم و 60 ورزشکار از 11 استان در این تست حضور داشتند. صادق زمانی و بابک دربان نیز از جمع ملی‌پوشان در این تست حضور داشتند که رکورد بدی هم نداشتند. احتمالا از این دو ورزشکار در قایق 4 نفره استفاده می‌کنیم.

وی درباره تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات اندونزی، اظهار داشت: 18 ورزشکار در بخش مردان (11 بزرگسال و 7 جوان) و 11 ورزشکار در بخش بانوان (7 بزرگسال و 4 جوان) اعزام می‌کنیم. تیم‌های ما تا حدودی بسته شده‌اند و ترکیب مشخص است، اما تا لحظه اعزام ممکن است تغییراتی داشته باشیم چرا که هدف ما این است بهترین رکورد را داشته باشیم، بدون اینکه اسم ورزشکار برای ما ملاک باشد.

رئیس کمیته آبهای آرام درباره اینکه تکلیف قایق دو نفره با رفتن فضل اولی چه شد، اظهار داشت: در حال حاضر با تصمیم کادر فنی قرار است امین بوداغی جایگزین شود، اما این ترکیب 100 درصد نیست. بوداغی با آقامیرزایی رکورد خوبی را زده‌اند.

محمدی درباره سایر ترکیب‌های ایران، عنوان کرد: عادل مجللی در تک نفره 200 متر و شاهو ناصری در هزارمتر رقابت می‌کنند. در کایاک هم فعلا ترکیب قطعی نیست اما فرزین اسدی برای هزار متر و علیرضا علیمحمدی برای 200 متر مشخص شده‌اند. علیمحمدی در انتخابی در این مسافت مقام اول را کسب کرد.

وی در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌تان برای کسب سهمیه چیست و فکر می‌کنید نسبت به لندن بتوان سهمیه‌ها را افزایش داد، خاطرنشان کرد: در این 4 سال همه کشورهای تغییرات زیادی داشته‌اند، ورزشکاران جدیدی آمده‌اند و ورزشکارانی هم رفته‌اند. همان طور که ما آنها را آنالیز می‌کنیم آنها هم نخوابیده‌اند تا ما مدال‌ها را درو کنیم. البته ما امیدوار به کسب سهمیه هستیم و در این مدتی که مسئولیت کمیته آبهای آرام را گرفته‌ام و با شناختی که از ورزشکاران دارم می‌دانم که آنها هم همین را می‌خواهند. فدراسیون نیز تا جایی که توانسته امکانات را در اختیار ورزشکاران و کادر قرار داده است.

رئیس کمیته آبهای آرام در پایان گفت: در قایق 4 نفره در مسابقات جهانی سهمیه المپیک توزیع شده است. 2 نفره و تک نفره مانده که تلاش می‌کنیم سهمیه بگیریم.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied