شمانیوز
شما نیوز

داورزنی: صحبت‌های کواچ شبهه دارد و باید با خودش صحبت کنیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: کواچ اخیراً اظهارنظرهای مختلفی داشته است که برای رفع شبهه باید با خودش صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی درمورد بازگشت امیر خوش‌خبر به فدراسیون والیبال و فعالیت به عنوان سرپرست تیم ملی اظهار داشت: خوش‌خبر از سرپرستانی است که بارها از طرف دوستان به عنوان اینکه بسکتبالی است مورد انتقاد قرار گرفته است، اما از آنجایی که همیشه وظایفش را درست انجام داده است ما از وی حمایت کردیم.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش در کار فدراسیون دخالت نکرده است، ادامه داد: خوش‌خبر کارمند وزارت است و به فدراسیون والیبال مامور شده بود؛ حالا هم مسئولان وزارت در نامه‌ای درخواست کردند که خوش‌خبر به وزارت ورزش بازگردد. ما هم در نامه‌ای از مسئولان خواستیم که تا زمان المپیک به خوش‌خبر نیاز داریم و این درخواست ما مورد موافقت قرار گرفت. سیاست کلی وزارت ورزش این نیست که در مسائل ریز فدراسیون‌ها دخالت کند.

رئیس فدراسیون والیبال که در برنامه رادیویی وقت اضافه صحبت می‌کرد، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات جام جهانی یک پله صعود داشتیم، اما همین شکست‌هایی که توجیه نداشتند حساسیت را بالا برد. به همین دلیل کارگروه تشکیل دادیم. پیش از مسابقات به کواچ گفتیم که کمک‌هایش در حد و اندازه تیم ملی نیستند، اما سرمربی تیم ملی از کمک‌هایش دفاع کرد. در میدان جام‌جهانی شاهد این بودیم که بازیکنان از کمک نیمکت احساس خلاء می‌کنند.

داورزنی درمورد انتخاب جایگزین برای کواچ یا انتخاب کمک مربی برای وی، گفت: لیست مربیان خوب دنبا همیشه روی میز ما هست و ما با آنها در ارتباط هستیم، اما اینگونه نیست که جمع‌بندی یا مذاکره کرده باشیم.

وی با بیان اینکه فعلاً در حال بررسی شرایط کواچ و دستیارانش هستیم، تصریح کرد: کواچ توسط مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده قبول دارد که باید کادر فنی‌اش تقویت شود، اما چون قبلاً حرف دیگری زده بود باید با خودش صحبت کنیم تا شبهه‌ای باقی نماند. پس از آن جلسه هیأت رئیسه خواهیم داشت و در پایان تصمیم نهایی گرفته می‌شود تا ریسک‌مان را برای رفتن به المپیک به صفر برسانیم.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied