شمانیوز
شما نیوز

حامی مالی فدراسیون شنا مشخص شد

حامی مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بانک دی و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عصر امروز (دوشنبه) با حضور شهیدی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش، شفیع زاده مدیرعامل بانک دی، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا و دیگر مسئولین بانک دی و فدراسیون شنا برگزار شد.

در این مراسم مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در مسابقات رده های سنی قهرمانی آسیا و جمعی از پیشکسوتان این ورزش مورد تقدیر قرار گرفتند.

از کارت چند منظوره ای که از سوی بانک دی برای اهالی رشته شنا طراحی شده است نیز رونمایی شد که اولین کارت آن به صورت نمادین به نام شهید حسن نوفلاح کاپیتان اسبق تیم ملی صادر شده بود.

شفیع زاده مدیرعامل بانک دی در این مراسم حوزه مسئولیت های اجتماعی را یکی از مفاهیم مدیریت در دوران کنونی عنوان کرد و گفت: بنگاه های اقتصادی می توانند در کنار کسب منافع اقتصادی، در پی تولید منافع اجتماعی نیز باشند.

رضوانی نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به احادیث معصومین (ع) برای توصیه پیرامون یادگیری شنا، گفت: بانک دی با نگاه معنوی وارد حوزه حمایت مالی از فدراسیون شنا شده است و امیدوارم با کمک این بانک بتوانیم در راستای گسترش ورزش همگانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است موفق عمل کنیم.

شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم درباره فرهنگ شهادت صحبت کرد و آن را ادامه نهضت عاشورا نامید.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied