شمانیوز
شما نیوز

پاکسازی بخش‌هایی از بزرگراه حلب-الرقه در سوریه +عکس

نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان، بخش‌هایی از بزرگراه اصلی حلب_الرقه در حومه فرودگاه کویرس در شرق استان حلب را پاکسازی کردند.

به گزارش مشرق ، نیروهای سوری و رزمندگان حزب الله لبنان در ادامه عملیات پاکسازی حومه فرودگاه نظامی کویرس در شرق استان حلب عملیاتی را نیز برای آزادسازی بخش‌هایی از بزرگراه اصلی استان حلب_الرقه آغاز کردند تا امنیت این فرودگاه تا حدودی تامین شود.

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب الله سرانجام صبح امروز موفق شدند بخش‌هایی از مسیر بزرگراه مهم و راهبردی حلب_الرقه را از حومه شرقی فرودگاه نظامی کویرس تا امتداد 5 کیلومتری منطقه مهم و راهبردی «دیرحافر» پاکسازی کنند.

مشاهده اندازه بزرگ نقشه در اینجا

به گزارش فارس، در این عملیات پاکسازی تعدادی از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند و نیروهای متخصص خنثی کننده بمب، ده‌ها بمب و مین را خنثی کردند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین در این عملیات مقدار زیادی تجهیزات نظامی از جمله ده‌ها خمپاره، توپ و انواع سلاح مربوط به تروریست‌های داعش را به غنیمت گرفتند.

بزرگاه اصلی حلب_الرقه از خطوط اصلی کمک رسانی تروریست‌های داعش از استان‌های حلب و الرقه محسوب می‌شود و پاکسازی این بزرگراه عرصه را برای تروریست‌های داعش برای انتقال نفت از طریق نفت‌کش‌ها از سمت استان «دیرالزور» به الرقه و الرقه به حلب و سرانجام ترکیه دچار مشکل خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied