شمانیوز
شما نیوز

مظلومی:در فاز تهاجمی نتوانستیم خوب کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:دفاع بازیکنان خواست ما نبوده است و باید تیم ما از لاک دفاعی خارج می‌شد.متاسفانه در فاز تهاجمی نتوانستیم خوب کار کنیم.

به گزارش مشرق ، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا گفت: به هر صورت بعد از بازی 120 دقیقه‌ای مقابل نفت بازی سختی بود و در چند دقیقه آخر بازیکنان خسته شدند و عقب نشینی کردند که خواسته ما هم نبوده است. با توجه به فشردگی بازی ها راضی هستم از بازی بازیکنانم اما دفاع بازیکنان خواست ما نبوده است و باید تیم ما از لاک دفاعی خارج می‌شد.متاسفانه در فاز تهاجمی نتوانستیم خوب کار کنیم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: روزبه و امید 120 دقیقه بازی کرده بودند خسته بودند و اگر در ضد حملات دقت می‌کردیم و روی پاس آخر می‌توانستیم به گل دوم برسیم.

وی ادامه داد: توقع ما از بازیکنان جوان این است که خوب بازی کنند. البته ما بازیکنانی مثل برهانی را هم داریم. برنامه ما این بود که از کناره‌ها از سرعت بازیکنانمان استفاده کنیم.

مظلومی در مورد جدایی جاسم کرار و این که در پست او چه تدبیری دارد، گفت: در آن نقطه مشکل داریم و ان‌شالله باشگاه آن نقیصه را در نیم فصل برطرف کند.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد خط دفاع تیمش گفت: خط دفاع خوب کار کرد. سایپا بازیکنان بزرگ و سرعتی خوبی دارند و خط دفاع ما خوب بود و توپ گیری‌های زیادی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied