شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی آیت الله مهدوی کنی از انتخابات92 + سند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):ولایتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری با حکم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام یعنی سمت قبلی روحانی پیش از ریاست جمهوری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل پیشین جامعه روحانیت مبارز در سال ۹۲ و سه روز قبل از ایام انتخابات نامه ای به علی اکبر ولایتی یکی از اعضای ائتلاف موسوم به سه گانه اصولگرایان نوشته و به صورت ضمنی خواستار انصراف او را از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شده بود. به گزارش عصرایران، در ایام انتخابات زمزمه هایی مبنی بر درخواست آیت الله مهدوی کنی از ولایتی برای انصراف از انتخابات ریاست جمهوری مطرح و گفته می شد ولایتی برای پاسخ ندادن به این درخواست ها موبایل خود را خاموش کرده است.

غلامعلی حداد عادل،محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی ائتلافی موسوم به سه گانه اصولگرایان ایجاد کرده بودند و بنا بود بر اساس نظرسنجی ها در نهایت فقط یکی از آن ها در عرصه انتخابات باقی بماند اما در نهایت این اتفاق محقق نشد. ولایتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری با حکم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام یعنی سمت قبلی روحانی پیش از ریاست جمهوری منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied