شمانیوز
شما نیوز

سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز ترکیبی از زیبایی و کارایی | سوزوکی سیاز با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته + فیلم

در یدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو وارداتی سوزوکی سیاز خواهیم پرداخت.

سوزوکی سیاز ترکیبی از زیبایی و کارایی | سوزوکی سیاز با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودروی سوزوکی سیاز یک خودرو کوچک و اقتصادی با طراحی جذاب و کارآمد است.سوزوکی سیاز با مصرف سوخت کم، مناسب برای استفاده روزمره و شهری است.سوزوکی سیاز دارای فضای داخلی بزرگ و امکانات مدرنی برای راحتی و سهولت رانندگی است.سوزوکی سیاز به عنوان یک گزینه ارزان قیمت و کارآمد، محبوبیت زیادی در بین خریداران خودروهای کوچک دارد.در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر خودرو سوزوکی سیاز پرداخته ایم.

طراحی بدنه

در سوزوکی سیاز یک طراحی ساده اما قابل قبول را می بینیم که با توجه به سال طراحی و اقتصادی بودن خودرو قابل توجیه است. در نمای جلویی چراغ ها ابعاد نسبتا بزرگ و گرافیک و هندسه قابل قبولی دارند. دی لایت ها نیز به صورت خطی در قسمت پایینی کاسه چراغ ها تعبیه شده اند.

جلو پنجره خودرو ابعاد نسبتا بزرگی دارد و الگوی طراحی مشبک در آن دیده می شود. علاوه بر این در قسمت بالایی و پایینی آن دو نوار کرومی قرار دارد. در قسمت پایینی سپر خودرو یک حفره وجود دارد که چراغ های مه شکن خودرو در این ناحیه قرار دارند و اطراف آن ها نیز نوار های تزیینی کرومی به چشم می خورد.

در نمای جانبی خودرو آیینه های جانبی خودرو ابعاد و طراحی مناسبی دارند و در قسمت پایینی شیشه های جانبی خودرو زه های آبگیر کرومی هستند. یک خط شانه نیز از اواخر گلگیر جلوی خودرو شروع می شود که به چراغ عقب خودرو ختم می شود. در قسمت پایینی درب ها نیز یک خط و فرورفتگی جزئی دیده می شود رینگ های خودرو نیز اندازه ای ۱۶ اینچی دارند که با ابعاد و کلیت خودرو همخوانی دارند.

در نمای عقب سوزوکی سیاز چراغ ها ابعاد بزرگی دارند و در آن ها چراغ های ال ای دی و هالوژن به چشم می خورند، برروی صندوق عقب خودرو حجم پردازی ها و خطوط منحنی متعددی دیده می شود، در قسمت پایینی سپر خودرو دو چراغ شب نما تعبیه شده که درون دو فلاپ کرومی در طرفین سپر خودرو قرار دارند.

سوزوکی سیاز

طراحی کابین و امکانات

در کابین خودرو نیز یک طراحی ساده و سیال را می بینیم رودری های خودرو طراحی مناسبی دارند و روی آن ها تزئینات کرومی نیز به چشم می خورد. فرمان خودرو طراحی ساده ای دارد کلید های تنظیمات سیستم صوتی نیز روی آن تعبیه شده است. داشبورد خودرو یک طراحی به نسبت ساده و با جزئیاتی دارد و روی آن از تزئینات کرومی نیز استفاده شده است. در قسمت میانی داشبورد خودرو نیز مانیتور سیستم مالتی مدیا و پنل تنظیمات سیستم تهویه خودرو به چشم می خورد و در کنسول میانی خودرو نیز افزون بر لیور دنده و ترمز پارک خودرو، یک زیر آرنجی با یک محفظه برای نگهداری وسایل دیده می شود. صندلی های خودرو روکش آن ها از جنس چرم مصنوعی است، و صندلی های ردیف جلو در چند جهت به صورت دستی تنظیم می شوند.

در عقب هم همه چیز مثل جلو ساده طراحی شده است. رودری ها از جنس پلاستیک خشک هستند و صندلی ها نیز پارچه ای طراحی شده اند. در عقب دریچه تهویه را داریم و فضای پا و سر سرنشینان عقب هم راضی کننده ارزیابی می شود. در مجموع سوزوکی سیاز یک سدان اقتصادی است و نباید انتظار آپشن و امکانات زیادی از آن داشت اما در بحث کیفیت و دوام قطعا مثل یک ژاپنی اصیل، خوب عمل می کند.

سوزوکی سیاز

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی دو کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی استارت دکمه ای - سامانه پایش فشار باد تایرها - رینگ آلومینیومی - تریم داخلی چرم مصنوعی - فرمان کمکی برقی - کروز کنترل - سنسور نور - نمایشگر لمسی - دوربین و سنسور پارک عقب - آینه های تاشو برقی - آینه الکتروکرومیک - تهویه اتوماتیک - دریچه تهویه عقب - کامپیوتر سفری - فناوری LED چراغ ها

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied