شمانیوز
شما نیوز

دسر

برای مهمونی این دسر خوشمزه را درست کن | با یک نسکافه این دسر شیک در کمترین زمان درست کن

درست کردن یک دسر خوشمزه و شیک برای مهمونی های خاص پسند در ادامه این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

برای مهمونی این دسر خوشمزه را درست کن | با یک نسکافه این دسر شیک در کمترین زمان درست کن

به گزارش شمانیوز: دسر ها تنوع بسیار خوبی دارند و شما می توانید با مواد ساده و در دسترس یک دسر فوق العاده شیک برای مهمانی ها تهیه کنید و این دسر با نشاسته تهیه می شود و شما دیگر نیازی به ژلاتین یا ژله ندارید. دسر های نسکافه ی طرفداران خودش را دارد و شما می توانید دسر را به صورت لایه ی داخل لیوان بریزید و سرو کنید. این دسر جذاب هرچقدر بیشتر در یخچال بماند خوشمزه تر می شود.

مواد لازم
شیر ۲ لیوان
شکر ۱/۲ لیوان
نشاسته ذرت ۱ ق غذا خوری
نشاسته گل ۱ ق غذا خوری
کافی میکس ۱در۳ ۲ ساشه
وانیل نوک ق چای خوری
کره ۱ ق غذا خوری
خامه ۱ ق غذا خوری
آرد گندم ۱ ق غذا خوری
بیسکویت پتی بور ۱ بسته

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا داخل قابلمه آرد و نشاسته ذرت و نشاسته گندم و شکر را بریزید و هم بزنید و بعد شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا گلوله های آرد و نشاسته داخل شیر باز شود و بعد روی حرارت کم قرار دهید و مداوم هم بزنید تا بوی خامی آرد ها از بین برود.

مرحله دوم: غلیظ شدن مواد

سعی کنید در طول هم زدن با پشت قاشق گلوله ها را باز کنید تا صاف یکدست شود و بعد پودر نسکافه فوری را اضافه کنید و مرتب مواد را هم بزنید تا ته نگیرد و کم کم به غلظت برسد دقت کنید نباید حرارت را زیاد کنید وگرنه سریع به غلظت می رسد ولی بوی خامی مواد می ماند.

 

مرحله سوم: تهیه دسر

در ادامه وقتی مواد غلیظ شد باید خامه و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا خامه به خوبی حل شود و بعد از روی حرارت بردارید، لیوان های سرو مورد نظر را بردارید و یک لایه بیسکویت پودر شده بریزید و یک لایه از کرم تهیه شده و بعد همین طور ادامه دهید تا ظرف پر شود و بعد برای چند ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و بعد به دلخواه با سس یا میوه مورد نظر تزیین کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied