شمانیوز
شما نیوز

پرستو گلستانی

پیری شدید پرستو گلستانی همه را متحیر کرد l پرستو گلستانی چیزی برای از دست دادن ندارد

به تازگی پرستو گلستانی عکسی از خودش منتشر کرده است که حاکی از تغییر قیافه شدید این بازیگر دارد. در ادامه تصویر جدید پرستو گلستانی رو مشاهده میکنید.

پیری شدید پرستو گلستانی همه را متحیر کرد l پرستو گلستانی چیزی برای از دست دادن ندارد

به گزارش شمانیوز؛  پرستو گلستانی به تازگی تصویری از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که حکایت از تغییر قیافه این بازیگر دارد. پرستو گلستانی با بهروز بقایی ازدواج کرده بود. اما سرانجام با وجود پسری بنام بهرنگ این دو زوج از بکدیگر جدا شدند پرستو گلستانی دیگر ازدواج نکرده است.پرستو گلستانی  از آن بازیگران شیرینی است که سالیان طولانی او را در اثری قابل‌اعتنا ندیده‌ایم. او هم در دهه هفتاد حضور فعال و پرشوری داشت.  پرستوگلستانی با چهره‌ای دل‌نشین و کودکانه برای ایفای نقش دختران جوان پرشور گزینه مناسبی بود.  

پرستو گلستانی

پرستو گلستانی متولد 11 خرداد 1350 در تهران است و اصالت خراسانی دارد. او در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده و خواهرزاده مهدی اخوان‌ثالث، شاعر شهیر و بلند آوازه شعر نو و معاصر ایران است.

او بازیگری تئاتر را از سال 65 و در کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده است، در سال 74 از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر با پایان‌نامه‌ای تحت عنوان «شیوه آموزش بازیگری برای کودکان و نوجوانان» فارغ‌التحصیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied