شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

ست کارد و چنگال یکی از لوازم پذیرایی می باشد که کاربرد زیادی در رستوران ها و منازل دارند. چاقو و چنگال ها متناسب با طراحی و رنگ های خاصی که دارند توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند.

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

 

ست کارد و چنگال یکی از لوازم پذیرایی می باشد که کاربرد زیادی در رستوران ها و منازل دارند. چاقو و چنگال ها متناسب با طراحی و رنگ های خاصی که دارند توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. ست چنگال و چاقو میوه خوری سرامیکی یک ست کاربردی و زیبا می باشد که جزو اساسی ترین  لوازم منزل به حساب می آیند. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی و ویژگی های این محصول می پردازیم. اگر قصد خرید ست چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی را دارید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید.

02166433168 – 09010612151

 

پیشنهاد ویژه: یکی از پر کاربردتنرین و معروف ترین  چاقو های ایرانی، چاقو حیدری می باشد، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع چاقو حیدری واستعلام قیمت آن به صفحه مربوطه در آریا استورز مراجعه نمایید.

ویژگی های ست چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

توصیه می شود قبل از خرید هر محصول به برخی نکات و ویژگی ها در خصوص محصول توجه داشته  باشید. برخی از ویژگی های ست چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی به شرح زیر می باشد:

  • دارای 6 عدد کارد میوه خوری
  • دارای 6 عدد چنگال میوه خوری
  • این نوع محصول با سرامیک درجه یک تولید  شده است.
  • جنس کارد و چنگال از استیل درجه یک می باشد.
  • جنس دسته های این نوع محصول نیز ازسرامیک می باشد.
  • تعداد این ست 12 پارچه می باشد.
  • تیغه این نوع محصول از استیل ضد زنگ می باشد.
  • بسته بندی این محصول بسیار زیبا و شکیل می باشد.
  • ابعاد چاقو این  ست 16 سانتی متر می باشد.
  • ابعاد چنگال این ست 15 سانتی متر است.

 

32d54e03-051a-4ad7-a747-e452ccd4e0f1

کارد و چنگال میوه خوری یونیک

یونیک یکی از برندهای معروف در عرصه لوازم آشپزخانه در کشور ایران می باشد که طی سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شرکت تولید کننده محصولات یونیک تمامی محصولات خود را تحت لیسانس کشورانگلیس درچین تولید می کند. این شرکت تا به حالا در تلاش بوده است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مدرن ترین طراحی ها در عرصه لوازم آشپزخانه روانه بازار کند. ارائه خدمات پس از فروش برای تمام محصولات و قیمت فوق العاده مناسب از مهم ترین  ویژگی های این شرکت می باشد.

البته توجه داشته باشید معمولا محصولات یونیک تفاوت های ظاهری با دیگر محصولات  دارد. شرکت یونیک همواره در تلاش بوده تا متنوع ترین  محصولات را تولید کند مثلا دسته چنگال و کارد میوه خوری یونیک بسیار متفاوت تر از دیگر ست های کارد و چنگال می باشد. یونیک در تولید دسته چنگال و کار میوه خوری از چوب، استیل، پلاستیک و ...... نیز استفاده می کند.

در این  بخش شما با برخی از خصوصیات و ویژگی های کارد و چنگال میوه خوری یونیک آشنا می شوید. برخی از مشخات  این نوع محصول به  شرح زیر می باشد:

  1. این محصول دارای 6 عدد چنگال و 6 عدد کارد میوه خوری می باشد.
  2. کشورسازنده این محصول چین می باشد.
  3. این نوع کارد با استیل یا فولاد های ضد زنگ تولید شده است.
  4. جنس دسته های این محصول از چوبی، فلزی، پلاستیکی می باشد.
  5. دارای تنوع رنگ بندی

پیشنهاد ویژه: آشنایی با انواع چاقو

نمایندگی کارد و چنگال میوه خوری یونیک

آریا استورز یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های چاقو فروشی و انواع لوازم آشپزخانه می باشد که در طی چندین سال اخیر مورد توجه افراد و کاربران زیادی قرار گرفته است. برخی از ویژگی های آریا استورز که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است به شرح  زیر می باشد:

  • تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند.
  • محصولات فروشگاه آریا استورز دارای خدمات پس از فروش نیز هستند.
  • دارای 2 روز ضمانت بازگشت
  • دارای امکان پرداخت درب منزل
  • امکان تحویل اکسپرس
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • دسترسی همه روزه
  • کیفیت عالی محصولات
  • قیمت فوق العاده مناسب نسب به سایر رقبا

 

d985c0eb-ecf5-4c52-a6b9-ba11ae8a66c4

خرید کارد و چنگال میوه خوری

امروزه افراد زیادی برای کسب درآمد بیشتر اقدام به فروش محصولات تقلبی می کنند و این محصولات را  با قیمت گزافی به فروش می رسانند. بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول از فرد یا فروشگاهی خصوصیات محصول و ویژگی های فروشگاه را بررسی نمایید و با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری کنید. توجه داشته باشید یک فروشگاه معتبر باید حتما دارای ویژگی های بالا باشد همچنین شما می توانید نظرات کاربران درون سایت آن فروشگاه را نیز بررسی کنید. توجه داشته باشید آریا استورز علاوه بر ویژگی های ذکر شده برای تمامی محصولاتش تخفیفات ویژه ای نیز ارائه داده است. با  خرید از فروشگاه آریا استورز از تخفیفات طلایی این فروشگاه بهره مند شوید.

 

پیشنهاد ویژه: اگر شناخت کامل نسبت به انواع چاقو قصابی را ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما پست بهترین مارک چاقوی قصابی را مطالعه نمایید.

 

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

 

بهتراست قبل از خرید چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی در ابتدا مشخصات محصول و قیمت آن را در چندین فروشگاه مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید برای اطمینان خاطر خود از قیمت محصولات آریا استورز، قیمت محصولات این  فروشگاه را با  قیمت محصولات مرتبط دیجی کالا و یا ترب مقایسه نمایید و در نهایت بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

 

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی چقدر می باشد؟ معمولا قیمت ارائه شده  این محصول توسط سایر فروشگاه ها از 200 هزار تومان تا 300 هزار تومان می باشد اما فراموش نکنید راز موفیقت درخشان آریا استورز در کیفیت عالی و قیمت فوق العاده مناسب تمامی محصولاتش نسبت به سایر فروشگاه ها  می باشد. به همین دلیل کاربران همواره آریا استورز را انتخاب می کنند. شما نیز می توانید بهترین و باکیفیت ترین  محصولات آشپزخانه و انواع چاقو را  با  قیمتی باورنکردنی از فروشگاه آریا استورز خریداری کنید  برای ثبت سفارش و استعلام قیمت تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید همکاران ما در تلاش اند همواره به صورت کاملا تخصصی پاسخ گوی سوالات شما باشند.

همچنین شما می توانید در بخش دیدگاه و نظرات سایت آریا استورز نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied